Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ka med e36 328? sett at noen står annonsert med brems... og e30 320++?
Viss første eieren bestilde diffbrems. Da fikk han diffbrems.!! Om bilen heter E30 316. eller E36 328 spiller ingen rolle!

Nå har det seg også slik at kanskje 1 av 1000 biler blir bestilt med det også, så det er ekstremt sjeldent...

Skrevet
ka med e36 328? sett at noen står annonsert med brems... og e30 320++?
Viss første eieren bestilde diffbrems. Da fikk han diffbrems.!! Om bilen heter E30 316. eller E36 328 spiller ingen rolle!

Nå har det seg også slik at kanskje 1 av 1000 biler blir bestilt med det også, så det er ekstremt sjeldent...

Min 318is har lamell sperre

Skrevet

Min 318is har lamell sperre

Å derfor er det ikke sjeldent mener du?

Skrevet
Okei skjønner; )

Men er det mulig å "slite" ut en slik diff da? Med sånn som vifter som er viskosestyrt, som henger seg opp osv.. ? Kanskje litt dumt spørsmål, men hadde vært greit å vite siden jeg har en 325 ix: p

Hvis du spinner for lenge vil oljen koke. Etterpå har du redusert/ingen sperrevirkning. ;)

Skrevet

okeij: P

Er det noe man får gjort da, la den kjøle seg ned, eller er det bare å kaste den? hehe.

Skrevet

fins det noen kit man kan kjøpe til diffen sin? var ute å sladda litt igår, men hjelp jeg trenger sperre!! hatt det på de fleste bilene mine, nå var det som å begynne på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...