nightking Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Hei.. skal bestille meg angeleyes til bilen min, e46 fra GS bildeler. Men ser de har sett med og uten xenonlys.. Hva er forskjellen her? Hva burde jeg velge. skal montere xenonlys sett i nærlys. Burde jeg da velge xenon angeleyes?
Lars89 Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 De løse ringene du skal kjøpe? Mulig noe forskjellig størrelse e.l. Du bestiller til den type lykt du har, ikke etter hvordan pærer du skal installere Kan kjøpes på Biltema til halve prisen btw Hvis det er hele lykter det er snakk om er det nok med og uten ettermontert xenon-sett
nightking Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Men når jeg går inn på Gs, så velger jeg jo min bilmodell.. Er de løseringene jeg tenkte på ja.. Men lurte på hva forskjellen på vanlige og xenon på de ringene var?
Sjøbuse Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 ringene er nok ikke det det er snakk om når det er xenon. er nok bare snakk om xenon nærlys . og jeg ville heller anbefalt løse dingene fra biltema. de er helt like de på GS. men koster 499.- http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431
nightking Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Ok.. Men biltema??? Hvor lenge holder de da? 1 uke?
Wolfeh Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Du skjønte ikke det med at de er helt like?
Sjøbuse Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 jeg har hatt mine siden april 08. fortsatt ikke noe problem med de. og de på gs er helt like. kontroll boksene paser om hverandre. eneste forskjell er biltema merket på esken.
nightking Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Du skjønte ikke det med at de er helt like? De kunne jo fortsatt "sett like ut" og vært no biltema kvalitet. Ikke veit jeg. derfor jeg spør.... Men da kjøper jeg bare på biltema
Lars89 Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Mine har holdt 3 måneder og forventer de holder en god stund til. Slutter de å virke er det bare reklamere så får du ny del
nightking Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Da har jeg kjøpt sette på biltema, men jeg lurer på hvordan har dere koblet opp? Fulgte ikke med noe relè.. Har dere bare klippet ledningene på parklyset og koblet inn der uten relè? Jeg tenkte evt ta ut parklyspæra og koble opp eget relè til angeleysa, med styrestrøm ifra parklyset? Leste noe om at det ikke ville gå ann å ta ut parklyset pga feilkode.. Men jeg har jo ingen kjørekomputer, så da vil vel ikke d være no problem..? MVH Bjørnar
eirik845 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Det letteste og ta ledningen til park,og koble på der. det funker bra
StigJ Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Husk at hvis du napper ut parklyspæra vil blinklysene framm lyse svakt. Og du vil få opp varsel i instrumentpanelet at det er defekte lys fremme.
nightking Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Men hvis jeg klipper ledningene til parklyset, og kobler angeleysa innpå der, vil det da bli problemer?? Med at det lyser svakt osv? Hvis ikke så tar jeg ut parklys holderne, og latt de lyse i motorrommet, og teiper igjen hullet, hehe!
Sjøbuse Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 de gir ikke feilmelding på en 99 E46 med kjøre computer. der klippet vi ledningen på parklys og kobblet på AE.
nightking Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Ok, da gjør jeg det =) Takk for det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå