Gå til innhold

Angeleyes i xenon? Hva er forskjellen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

skal bestille meg angeleyes til bilen min, e46 fra GS bildeler. Men ser de har sett med og uten xenonlys.. Hva er forskjellen her? Hva burde jeg velge. skal montere xenonlys sett i nærlys. Burde jeg da velge xenon angeleyes?

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

De løse ringene du skal kjøpe?

Mulig noe forskjellig størrelse e.l. Du bestiller til den type lykt du har, ikke etter hvordan pærer du skal installere :wink:

Kan kjøpes på Biltema til halve prisen btw :wink:

Hvis det er hele lykter det er snakk om er det nok med og uten ettermontert xenon-sett :wink:

Skrevet

Men når jeg går inn på Gs, så velger jeg jo min bilmodell..

Er de løseringene jeg tenkte på ja.. Men lurte på hva forskjellen på vanlige og xenon på de ringene var?

Skrevet

jeg har hatt mine siden april 08. fortsatt ikke noe problem med de. og de på gs er helt like. kontroll boksene paser om hverandre. eneste forskjell er biltema merket på esken.

5speob3ghkp3l0h19fls.jpg

Skrevet
Du skjønte ikke det med at de er helt like?

De kunne jo fortsatt "sett like ut" og vært no biltema kvalitet. Ikke veit jeg. derfor jeg spør....

Men da kjøper jeg bare på biltema :)

Skrevet

Mine har holdt 3 måneder og forventer de holder en god stund til. Slutter de å virke er det bare reklamere så får du ny del :wink:

Skrevet

Da har jeg kjøpt sette på biltema, men jeg lurer på hvordan har dere koblet opp? Fulgte ikke med noe relè..

Har dere bare klippet ledningene på parklyset og koblet inn der uten relè? Jeg tenkte evt ta ut parklyspæra og koble opp eget relè til angeleysa, med styrestrøm ifra parklyset?

Leste noe om at det ikke ville gå ann å ta ut parklyset pga feilkode.. Men jeg har jo ingen kjørekomputer, så da vil vel ikke d være no problem..?

MVH Bjørnar

Skrevet

Husk at hvis du napper ut parklyspæra vil blinklysene framm lyse svakt. Og du vil få opp varsel i instrumentpanelet at det er defekte lys fremme.

Skrevet

Men hvis jeg klipper ledningene til parklyset, og kobler angeleysa innpå der, vil det da bli problemer?? Med at det lyser svakt osv?

Hvis ikke så tar jeg ut parklys holderne, og latt de lyse i motorrommet, og teiper igjen hullet, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...