Alec Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Vil bare legge til for alle de som tror disse felgene er nesten "gratis" så er nypris ifra GSbildeler kr 4295.- pr felg UTEN dekk! Det blir kr 17180.- og da kommer dekkene i tillegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Brukt er de uansett ikke verdt mer enn hva noen vil gi 6000kr tror jeg f.eks er et bra anslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Brukt er de uansett ikke verdt mer enn hva noen vil gi 6000kr tror jeg f.eks er et bra anslag.. Selvfølgelig, men var noen tidligere her som mente de kostet under kr 3000.- nye blant annet. Men nok om det, ønsker selger lykke til med salg og går man for en org M3 look så er disse felgene perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Nei, jeg tror jeg beholder dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Brukt er de uansett ikke verdt mer enn hva noen vil gi 6000kr tror jeg f.eks er et bra anslag.. Selvfølgelig, men var noen tidligere her som mente de kostet under kr 3000.- nye blant annet. Men nok om det, ønsker selger lykke til med salg og går man for en org M3 look så er disse felgene perfekt! hehe, ga 1000kr for orginale m3 felger jeg da, dog ikke med motorsport teksten. er ikke lett og selge dissa felga her for hva du ønsker når andre folk selger dem til 4000 som jeg har sett fra før av. men det dukker nok opp noen en dag som kan gi hva du øsnker for dissa, men tror nå uansett at du er fornøyd med dem siden du allikevel beholder dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Ja, jeg beholder dissa ja, ikke mange igjen i denne tilstanden, så jeg beholder de Kommer på mange treff til nesteår, så kan folke ta en titt og se hvor strøkne felga er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå