Gå til innhold

Gammel Nintendo

-Erik-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde den selv en gang i tiden hehe, vekker minner.. Blåse vekk støvet i spillet før du puttet de inn og haha.. Mye minner..

Hadde også den Sega'n som kom før denne kom ut, en svart sega.. Hadde pistol og greier til den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle kassettkonsollene er jo skuddsikre i forhold til nye konsoller, så det er dumme greier å samle på :) Plukka opp en Nintendo 64 igjen fra en tysker via ebay.de for noen måneder siden, meget moro å spille godspilla igjen!

Å kjøpe en NES via ebay.de er vel ikke noe i veien med, akkurat samma som ble solgt i Norge (inkl. samme type strømkabel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe en NES via ebay.de er vel ikke noe i veien med, akkurat samma som ble solgt i Norge (inkl. samme type strømkabel)

Joda, men mye lettere om noen her inne har en liggende:)

sjekk spiderman,eb games og gamestop. mulig de har noe brukt liggende til en billig penge. vet iallefall at gamestop selger en ny sega megadrive til 449,- :D det er inkl. to håndkontroller og 16 innebygde spill i maskinen!

Lekker sak,som jeg selv har kjøpt (^^,)

men lykke til med søket ditt, håper du finner det du vil ha!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips, men om du kjøper deg en Nintendo Wii kan du spille alle gamle NES spill, og da slipper du å blåse deg ihjel på spillene hver gang du skal spille ;)

hvordan fungerer dette? jeg har en wii liggende som jeg knapt bruker. hadde vært kos å spilt zelda 1,2 og 3 bl.a på wii'en:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvor mange maskiner dere alle har, er jo relativt uinteressant så lenge dere ikke vil selge til -Erik- ...

Med andre ord: Ikke fyll opp tråden med masse tull. Det er så ufatterlig mange tråder som blir fyllt opp med det. Og dette skal det bli forbedret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...