DR_XX Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Hva syns dere? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Ser flott ut dette. Selv om det er replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Ja så ikke verst ut det nei. Flott bil også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Ser flott ut dette. Selv om det er replica. Hehe original koster jo over 7 så ser nesten likt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Ja så ikke verst ut det nei. Flott bil også.. Takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Ser flott ut dette. Selv om det er replica. Hehe original koster jo over 7 så ser nesten likt ut... Ja, ser at de koster det samme som til min e90, men det er jo veiledende pris, hos Koed og Schmiedmann koster de vel mellom 5500 og 6000 per par. Jeg måtte bytte den ene min i høst, og da fikk jeg den for 2500 hos forhandler. Men jeg vet ikke hvor mye billigere replica er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Fin bil! Kom seg myye med ny eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Nydelig bil nå har jeg også lyst på nyere bmw! Likte carbon-splitterne hva er neste på planen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Fin bil! Kom seg myye med ny eksos! Takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Nydelig bil nå har jeg også lyst på nyere bmw! Likte carbon-splitterne hva er neste på planen da? Takk.. =) hmmmm er ikke sikker, men kommer sikkert noe mer... ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 meget fin bil dette, de leppene passa også godt til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Nice! Er det sparkling graphite? Den eksosen så veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Nice! Er det sparkling graphite? Den eksosen så veldig bra ut. Takker ) ja fargen er Sparkling Grafitt met ja er veldig fornøyd med eksosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Jeg tar vel ikke mye feil dersom jeg så bilen din på Hvaltorvet i Sandefjord og utenfor Plantasjen på Haukeørd i Sandefjord... Lekker bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Fin coupe dette. Liker veldig godt den fargen og det passer fint med carbonsnacks til den gråfargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå