N.E.W. Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Sett den før.. tror han hadde vært utro eller noe Kjip sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 FY FAEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Sett den før.. tror han hadde vært utro eller noe Kjip sak! Hørt det samme. En smule kjedelig å finne bilen sin sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Gammelt bilde som kommentert tidligere, men det er en ganske fin malingsfarge. Hadde vært tøfft med slik farge som detaljer og i midten på sorte skinnseter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Hehe, har vært oppe før, ja. Kvinnfolk kan være skumle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 DER hadde jeg faktisk vurdert å banka kvinnfolk uansett grunn Får håpe han hadde kasko i det ninste da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Her hadde det blitt full krieg for min del..... Sånt gjør man bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 DER hadde jeg faktisk vurdert å banka kvinnfolk uansett grunn Får håpe han hadde kasko i det ninste da. Kasko!? Hun skulle faenmeg fått lov til å betale hver eneste krone av egen lomme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Her er en annen "uheldig" bileier... Men det er sånn man har forsikring til. Er jo bare en en BIL FFS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Barstarp? Hva i alle dager er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Her er en annen "uheldig" bileier... Men det er sånn man har forsikring til. Er jo bare en en BIL FFS! Jevla sierra,, hadde jeg hatt den der! og hvis dame nr.2 hva bra så hadde jeg vare ledd av det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 barstarp (n.) one who gets car ruined by pissed of ex girfriend but remains happy becuase at least he got some pussy out of the deal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 barstarp (n.) one who gets car ruined by pissed of ex girfriend but remains happy becuase at least he got some pussy out of the deal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Tja...man får holde seg til sin egen dame da, så unngår man sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg