Gå til innhold

Flobbens 318d LCI, ny bil på gang

flobben
 Share

Anbefalte innlegg

Congratz! :)

Har selv en E92 som jeg fikk for 2 mnd. siden, superfornøyd!

Hvorfor er det 16¨ på sommer når bilen har m-pakke..?

den har faktiskt ikke m-pakke så det er grunnen.

Sett på tråden om bilen din og den er bare nydelig. Hadde veldig lyst på e92, men det ble litt for dyrt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sett på tråden om bilen din og den er bare nydelig. Hadde veldig lyst på e92, men det ble litt for dyrt for meg.

Awkay, da så ;) Så den hadde m-ratt..

Takk for kompliment! E90 er ikke noe dårlig alternativ!

Har du kjøpt den hos Bilia i Ski? Jeg bor på Kolbotn..

Gled deg til imorra, er noe spesielt med å hente en såpass ny bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok ikkje skuffet.

Sterk motor som lett kan skremmast opp litt..dersom ein blir lei...

Fin bil! Eg ville gått for performance grillen i staden for chrome/chrome, men dersom bilen har chromelister, så passer det kanskje best med chrome...

Mange flotte 19" sett å få tak i for tida... Både gs og schiedmann har pakker som passer bilen bra. Skal man slå på stortromma så har wheeldude i usa også feite hjul dersom ein tør å ta sjansen på frakt/osv...Står at dei sender til Europa...

Driver sjæl å snuser litt på Linea Corse lemans hjul. Men er svært usikker på om det lønner seg å bestille fra junaiten nå... Blir vel til at eg beheld dei bbshjula som står på nå...

siden den har krom så tenkter jeg at det kanskje blir best å ha krom i nyrene også, må tenke litt på det.

Angående sommerhjul så blir det nok 19", men veldig usikker på hva. Tenker også og vente til over nyttår med å handle da det sikkert er greit å ha råd til julegaver i år :wink:

Ser at det blir henta ut ca 180 hk av den hvis man skremmer den litt så må tenkte på det, men venter i såfall til den har rulla litt og sluppet ordentlig så får vi ta en vurdering da. Skal vel gå greit å holde følge med køen gjennom festningstunellen med 135hk også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bimmern i mine hender og den gir et godt første inntrykk.

Sportsetene er gode, men veldig forskjellig fra Volvoen, men regner med at man blir vandt med de.

når det gjelder motoeren så går den vel helt greit, men når man er vandt til 100 hk til så bir det litt anderledes :wink:

Når det gjelder stereo så må jeg si at Volvo er en god del flinkere, men det holder vel 8)

Uansett sånn alt i alt veldig fornøyd og veldig glad jeg er blitt BMW eier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsetene er gode, men veldig forskjellig fra Volvoen, men regner med at man blir vandt med de.

når det gjelder motoeren så går den vel helt greit, men når man er vandt til 100 hk til så bir det litt anderledes :wink:

Når det gjelder stereo så må jeg si at Volvo er en god del flinkere, men det holder vel 8)

Grattiz :D

Har brukt litt tid på å venne med til sportsetene jeg også faktisk, enda ikke funnet helt perfekt sittestilling, men nå bruker ikke jeg bilen hver dag heller så tar sikkert litt tid..

Tenkt å gjøre noe med stereo?

Nyt bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.post oppdatert med nytt bilde av vinterfelgene.

Grattiz :D

Har brukt litt tid på å venne med til sportsetene jeg også faktisk, enda ikke funnet helt perfekt sittestilling, men nå bruker ikke jeg bilen hver dag heller så tar sikkert litt tid..

Tenkt å gjøre noe med stereo?

Nyt bilen!

Stereoen forblir nok slik den er tenker jeg. Den er ikke dårlig, men Volvoens var bare mye bedre.

Sportsetene virker litt trange over ryggen ennå, uvant med sidestøtte. Må kanskje kutte ned på treningen så slik at jeg mister V-profilen (les ^) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awkay, da så ;) Så den hadde m-ratt..

Takk for kompliment! E90 er ikke noe dårlig alternativ!

Har du kjøpt den hos Bilia i Ski? Jeg bor på Kolbotn..

Gled deg til imorra, er noe spesielt med å hente en såpass ny bil ;)

Jupp Bilia ski (Follo)

m-ratt er til stede og takk for det, et fantastisk ratt. Slik skulle alle bilratt ha vært. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har bilen vært en liten tur på Bilia og rygget ut igjen med noe mørkere vinduer foran og på en liten stripe på frontruten.

Ble alt for mørkt ute til å få tatt et bilde, men skal se hva jeg klarer å få til.

Ellers så har første tanken blitt brukt opp og ny er fylt med et snitt forbruk på 0,73 per mil. Noe som kanskje ikke er veldig imponerende, men regner med at det synker litt mer når bilen har sluppet og alle "idiotene" som kjører bil til jobb sammen med meg har tatt juleferie 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer med fin bil :D

Mangler bare litt større felger så er du der :D

hehe.. de får komme til våren tenker jeg. Må slite ut disse siden de er helt nye før det blir aktuelt å vurdere noe større på vintern.

Mangler dessverre kabel fra mobil til pc så får ikke inn bildene jeg hadde tenkt å legge ut, så jeg får ta det en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes da... får vel oppdatere med et lite bilde siden jeg lovte det. Har ikke hatt mulighet for å få tatt noen gode bilder, da det er alt for mørkt ute om kvelden fortiden.

Nå er bilen sinnsykt møkkete, og det er ikke en uke engang siden sist den så såpevann....og siden det er så "kaldt" ute blir det vanskelig å få rengjort den uten å være bekymret for å måtte la bilen stå til det blir mildvær igjen.

Så da får dere nøye dere med dette bildet.

For de som lurer på det så er det 20% stripa på frontruten, og 30% på siderutene fremme, bakover der er std. individual ruter.

Bildet ble tatt forrige fredag, og jeg kan trygt si at den ikke er i nærheten av så ren nå dsv. Man skulle hatt egen vaskeplass og oppvarmet garasje slik været er nå.

kax1b69lj9q1cvi3qhun.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan match'er solfilmen på rutene foran med de org. mørke rutene bak?

Jeg har selv gjort det på den måten, men tror min solfilm var oppgitt til 38%, og hos meg match'er det veldig bra, både på farge og styrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått sett den i ordentlig lys ennå, men i garasjen hvor bildet er tatt så ser det ut som det er brukt samme film hele veien. 8)

Antagelig så er den litt mørkere foran en bak, kan se sånn ut inne i fra, men du må virkelig se godt etter for å se at det er forskjell. Fargen virker ganske spot on.

Antagelig så blir det litt som på din tenker jeg. 38% er bittelitte granne lysere hvis man ser godt etter, mens mine er litt mørkere. :wink:

De som la film sa at de foretrekker biler uten orginal soting, da det er umulig å treffe helt 100%.

Men det ble veldig bra og jeg synes det ser 1000 ganger bedre ut også. :lol:

En liten annen sak, dere som har 318/320 hva bruker bilen deres i snitt på kjørecomputeren i bytrafikk(mye køkjøring) Min driver runt 0,73 - 0,75 noe som kanskje virker litt mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...