flobben Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Ja, svart grill er konge det. Men håper du har kjøpt gloss svart, slik som ovangs har, synes det ser finest ut. tja...så vidt jeg kan skjønne så er den lakkert i samme farge som bilen. GRL909475 Painted Shadow Grille Front Grille Pair For E90 LCI 2009+ (Not M3) Sapphire Black Metallic (475) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 what the fuck? sånn skal det da ikke være på en ny bil :@ Heldigvis ble den borte når jeg stoppet og startet bilen da jeg kom frem til jobben. Så vidt jeg kan skjønne så er det noe elektronikkproblem. Vasket bilen i går også ble det kaldt i natt så kanskje det har en liten sammenheng. Uansett så har jeg fått time på torsdag for montering av motorvarmer og kupevarmer så får vel be de om å ta en liten titt på det samtidig. Skal i allefall bli behagelig å kunne sette seg inn i varmbil om morgenen. Angrer veldig på at dette ikke ble bestilt før, nå som denne vinteren snart er over. Space rulla vel rundt med taket nede i går så vidt jeg skjønte. Ellers så byttelånte jeg og fattern bil i helgen, da jeg ikke var veldig interessert i å ha skia inni BMW (han har skiboks til sin) og så bilen hadde snittet på 0.6 tur/retur Eleverum, så noen som kjører litt penere en meg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Da var bilen hentet på Bilia. Superfornøyd med at Defapakken ikke var blitt montert fordi de manglet en del. Å ringe på forhånd før man leverte bilen er tydeligvis vanskelig Fikk i tillegg konstantert at det er noe galt med girkassa på bilen, men de klarte ikke å finne feilen. så da må vi tilbake. Feilmeldigen som dukket opp her om dagen, var ikke lenger aktiv og de klarte heller ikke å finne ut hva det kunne ha vært. Lyspunktet er i allefall at nå er Xenon montert i tåkelysa. Skal få lagt ut bilder senere. Ellers så møtte jeg en hvit e92 med noen sinnsykt hartge felger ved Bertel O steen i Ski, sto en e36 der også, men så ikke helt hva det var da konsentrasjonen ble rettet mot e92n. Ellers så er jo bilen møkkete igjen, og etter et nærmere ettersyn så ser jeg at litt riper blir det av å dra den igjennom vaskemaskin. Blir nok en liten poleringsjobb til våren her. Ellers så ser jeg at nye grillen min har ankommet Oslo, og har kommet seg ut av tollen. Så håper den snart er på døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 bilder fra monteringen av Xenon litt enklere å montere når man har tilgang til bukk. Har hatt lysa liggendes i bilen en mnd tid, men med snitt på -9 grader i Oslo så har det ikke vært så fristende å ligge under bilen. Resultatet, vanskelig å få noen gode bilder med mobilen, men dere ser vel resulatet alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Ja da ble jeg oppringt og fortalt at det blir bestilt ny girkasse til bilen. det betyr vel at jeg ikke er erklært helt sinnsykt ennå, men at det faktisk er noe galt med den som står i nå. I tillegg ser jeg ups har vært på døren hjemme og selvfølgelig ikke fått noe svar, men regner da med at det ligger et brev i postkassen som forteller meg at jeg kan hente grillen på postkontoret i dag. Så da blir det forhåpentligvis montering av ny grill i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Da var nye nyrer montert. Synes looken blir mye tøffere med engang. what do you think??? Beklager at det ble litt uklart. Solen lyser sterkt fra himmelen i dag og gjorde det vanskelig å ta bildet, da solen var rett bak bilen. Neste som mangler nå er sol og sommer, slik at man kan få på sommerhjula. Regner med at de er ankommet butikken i løpet av kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Synes det bli skikkelig bra med de sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Det ble noe helt annet må jeg si! Mye penere med sort enn krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Helt rått med sort grill! Må få montert min snart også! Har sett den E92´n ved MB i Ski, det er en 330 diesel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Helt rått med sort grill! Må få montert min snart også!Har sett den E92´n ved MB i Ski, det er en 330 diesel.. jepp mye bedre med sort, angerer ikke. Synes den e92 var ganske tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 hmmm...til jobben i dag syntes jeg bilen var noe vanvittig ustabil, skjønte vel egentlig ganske fort at det var punktering. Når varsellampen dukket opp var det jo ikke akkurat noe tvil. At det skal være mulig å kjøre med runflat er jeg nesten litt usikker på, ikke akkurat noen god følelse. Hullet var også så stort at det ikke var snakk om lapping. hørte det blåste godt ut når jeg prøvde å fylle det. Så da ble det turen innom stenshagen som var nærmest. Dessverre ikke fått noe pris, men kan vel tenke meg at Nokan hakkepellita i str. 17" ikke er det billigste her i verden. noen som har en idé om pris på noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Er vel sikkert et par tusen pr dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Er vel sikkert et par tusen pr dekk.. tja nesten 3800.- må si at denne dagen ikke akkurat ble slik jeg ønsket altså, men men det går vel over en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 hmmm... i dag tente symbolet for flatthjul igjen. Direkte over på rødt. Stoppet på en bensinstasjon og sjekket, men virket som det var luft i alle hjula. Fylte luft i hjulene i går kveld, så håper nå at det holder med å resette varslingen og at det ikke er ny punktering. Tviler sterkt på at det er mulig å punktere to ganger på en uke. Så får ta en liten sjekk etter jobb og se hva man klarer å finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Resultatet av dagens friluftsaktiviteter. Synes det resultatet ble bra. Brukt felgrens på felgene, avfetning på hele bilen. Så vasket bilen for hånd med bilshampo og quickdetailer til slutt. Siden mine foreldre også er borte har jeg stjelt garasjen deres, så nå får bilen lov til å stå inne i natt. Satt på batterilader også, da det blir en del småkjøring med varmetråder osv på til og fra jobb.(2.2 mil) Eneste som nå gjenstår er en ordentlig vask innvendig, men det får vente. Ellers så kunne en nærmere inspeksjon i sollyset av sløre en liten steinsprut på panseret, noen vaskeriper etter vask i løpet av vinteren. Da mest sannsynlig fra børstene i vaskemaskinen, men ingen store og dype. Og fortsatt ingen parkeringsbulker noe sted på bilen, må si meg fornøyd med det, da man tross alt bor i Oslo og med en god del folk som ikke tar hensyn til noe annet et at de får parkert selv. Ellers så var punteringsvarselen jeg fikk her rett før helgen nok et resultat av at jeg hadde fylt litt mer luft i hjula, og etter resetting av systmer har det vært stille i fra den. Mandag går turen også til Bilia Follo for bytting av girkasse og montering av defa motorvarmer og kupevarmer. Så fordi av dere som begynner å bli lei kulden, kan jeg garantere at fra onsdag av så er det slutt på dette , og at jeg ikke får brukt for motorvarmer før neste vinter Sommerfelgene er vel også rett rundt hjørnet, får ta en liten telefon ned til butikken i løpet av uken og høre om de snart er ankommet landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå