flobben Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Yohooooo....... ja man merker forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 morro.. måtte du ut med mye for en chip? hvor mye hk og Nm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Fin bil Hvordan synes du bilen er å kjøre med 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Fin bil. Helt lik min jo Måtte du blø mye for montering av motor og kupevarmer? Jeg har delene liggende, men var usikker på om jeg skulle ta det selv, eller sette bort jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Fin bil Hvordan synes du bilen er å kjøre med 19"? Veldig bra egentlig, i forhold til 17" runflat så synes jeg faktisk de er litt mer komfortabel. Ikke sporer det eller noe så veldig fornøyd med det oppsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Fin bil. Helt lik min jo Måtte du blø mye for montering av motor og kupevarmer? Jeg har delene liggende, men var usikker på om jeg skulle ta det selv, eller sette bort jobben. husker ikke helt hva jeg måtte gi for jobben, men totalt kom det på ett sted mellom 5-6 tusen. Så hvis du har delene så kan du sikkert bare trekke fra prisen på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Fin bil. Helt lik min jo Måtte du blø mye for montering av motor og kupevarmer? Jeg har delene liggende, men var usikker på om jeg skulle ta det selv, eller sette bort jobben. husker ikke helt hva jeg måtte gi for jobben, men totalt kom det på ett sted mellom 5-6 tusen. Så hvis du har delene så kan du sikkert bare trekke fra prisen på de. Ok. Takk. Hvor monterte de kupevifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Fin bil. Helt lik min jo Måtte du blø mye for montering av motor og kupevarmer? Jeg har delene liggende, men var usikker på om jeg skulle ta det selv, eller sette bort jobben. husker ikke helt hva jeg måtte gi for jobben, men totalt kom det på ett sted mellom 5-6 tusen. Så hvis du har delene så kan du sikkert bare trekke fra prisen på de. Ok. Takk. Hvor monterte de kupevifta? Under hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 N Y D E L I G BIL! Fin bil Hvordan synes du bilen er å kjøre med 19"? Veldig bra egentlig, i forhold til 17" runflat så synes jeg faktisk de er litt mer komfortabel. Ikke sporer det eller noe så veldig fornøyd med det oppsettet. Kunne ikke sagt meg mer enig. Gruer meg fælt til vinteren, hvor vinterdekk m/runflat skal på igjen. 19" er jo som smør i forhold .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Savnet etter bedre lyd i bilen ble litt for stort så etter en liten mail runde ble det til at oslo bilstereo monterte dette settet for meg. Ble veldig fornøyd og lyden ble mye bedre. Desverre så er orginal forsterker litt svak og burde vært byttet ut, men tror ikke jeg gidder å bruke penger på det nå. Prøvde en X1 med største stereoen og ja det låter bedre, men ikke så veldig mye bedre, så da får man være fornøyd. Ellers ingen problemer å melde, vinterhjula er satt på med de gledene de bringer med. (Les svampete styring, antispinn som slår inn over alt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Hvilket anlegg har du orginalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Hvilket anlegg har du orginalt da? business pakka. Så er høyttalere bakover, men de mente de at det ikke var nødvendig å gjøre noe med. Men måtte kjøpe nye deksler innvendig for å få plass til diskanten. Kosta ca 500.- på GS, så nå står det Harman/Kardon ved speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 ser det er proffesional radio i min. Her om dagen fusket den litt, rundt ca 2000 rpm på 3. gir så rykket det. Har skjedd engang før også, begge gangene har det vær lite diesel på tanken, ikke så lavt at varsellampen kom opp, men lurer på om det ligger noe rundt det og kaldt vær ute. Ellers så kommer punkteringsvarselen opp støtt og stadig og veldig irriterende, da man nesten må stoppe og sjekke om man har punktert eller ikke. Flere her som sliter med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå