Gå til innhold

Flobbens 318d LCI, ny bil på gang

flobben
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil. Helt lik min jo :)

Måtte du blø mye for montering av motor og kupevarmer?

Jeg har delene liggende, men var usikker på om jeg skulle ta det selv, eller sette bort jobben.

husker ikke helt hva jeg måtte gi for jobben, men totalt kom det på ett sted mellom 5-6 tusen. Så hvis du har delene så kan du sikkert bare trekke fra prisen på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har delene liggende, men var usikker på om jeg skulle ta det selv, eller sette bort jobben.

husker ikke helt hva jeg måtte gi for jobben, men totalt kom det på ett sted mellom 5-6 tusen. Så hvis du har delene så kan du sikkert bare trekke fra prisen på de.

Ok. Takk.

Hvor monterte de kupevifta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk.

Hvor monterte de kupevifta?

Under hanskerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

N Y D E L I G BIL! :-D

Fin bil ;)

Hvordan synes du bilen er å kjøre med 19"?

Veldig bra egentlig, i forhold til 17" runflat så synes jeg faktisk de er litt mer komfortabel.

Ikke sporer det eller noe så veldig fornøyd med det oppsettet.

Kunne ikke sagt meg mer enig. Gruer meg fælt til vinteren, hvor vinterdekk m/runflat skal på igjen.

19" er jo som smør i forhold ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Savnet etter bedre lyd i bilen ble litt for stort så etter en liten mail runde ble det til at oslo bilstereo monterte dette settet for meg.

Ble veldig fornøyd og lyden ble mye bedre. Desverre så er orginal forsterker litt svak og burde vært byttet ut, men tror ikke jeg gidder å bruke penger på det nå.

Prøvde en X1 med største stereoen og ja det låter bedre, men ikke så veldig mye bedre, så da får man være fornøyd.

Ellers ingen problemer å melde, vinterhjula er satt på med de gledene de bringer med. (Les svampete styring, antispinn som slår inn over alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket anlegg har du orginalt da?

business pakka. Så er høyttalere bakover, men de mente de at det ikke var nødvendig å gjøre noe med.

Men måtte kjøpe nye deksler innvendig for å få plass til diskanten. Kosta ca 500.- på GS, så nå står det Harman/Kardon ved speila 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

ser det er proffesional radio i min.

Her om dagen fusket den litt, rundt ca 2000 rpm på 3. gir så rykket det.

Har skjedd engang før også, begge gangene har det vær lite diesel på tanken, ikke så lavt at varsellampen kom opp, men lurer på om det ligger noe rundt det og kaldt vær ute.

Ellers så kommer punkteringsvarselen opp støtt og stadig og veldig irriterende, da man nesten må stoppe og sjekke om man har punktert eller ikke.

Flere her som sliter med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...