Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaahhhh... fabelaktig... for en bil.... 8)

Jeg hadde valgt såkalte kontinentale piggfrie vinterdekk siden du trolig skal kjøre mest på kontinentale veier... Goodyear UltraGrip 7 eller Continental WinterContact TS 830 har i denne sammenheng fått meget gode karakterer. Disse dekkene har en hastighetsbegrensning på 190 Km/t, men har allikevel nogenlunde gode egenskaper på skikkelig vinterføre. Jeg har selv Continental dekkene og er godt tilfreds med de selv på skikkelig vinterføre i Norge (Gålå i Gudbrandsdalen).

Skrevet

Gratulerer med flott bil!

Tror absolutt jeg ville valgt pigggfritt av flere grunner:

1. Er det først føre som tilsier at piggdekk er en stor fordel så bør nok en ny M3 få hvile i garasjen uansett!

2. Du skal være ganske disiplinert for å klare å beholde piggene noe særlig lenge.

3. Er nok brukt mye mer ressurser på utvikling av piggfrie dekk enn piggdekk i de dimensjonene du vurderer/trenger, slik at kjøreegenskapene på bar vei nok vil være mye bedre med piggfrie dekk og relativt gode på snø og is.

4. Støy og comfort!

Har du sjekket om noen forhandlere i UK kan bestille inn skikkelige vinterdekk?

Saltet burde ikke være et stort problem i korte perioder så lenge bilen blir godt vasket etterpå, og bilen er da tross alt til for å brukes!

Skrevet
woawa wi wa !! :D :D :D

gratulerer med 1stk RÅ bil.

jeg møtte en sønn av en hotell eiere i syden nå i sommer. han hadde helt lik.

herlig bil... herlig herlig bil :D

skal du har norske skilter?

legg ut mer specs om bilen da! og planer!

forresten:

ang sommerdekk, så er det kun et sett som "holder mål"..

michelin pilot sport ps2.

Bruk penger på skikkelige dekk, så har du mer glede ut av bilens kjøreferdigheter :)

vinter er jeg usikker på... jeg ville kanskje gått for pigger.. og selvsagt de dyreste/beste dekkene.

Ser rå ut den M3'en din også forresten, kjører vel fra meg! Fornøyd med Eisenmann-eksosen?

takker for det, men det er fortsatt ingen e92 m3 ;)

Selv om jeg elsker m3 -e46 karosseriet, så har jeg hvertfall IQ nok til å innrømme at e92 M3 er hakket RÅERE!! hehe. (i motsetning til mange som mener sin egen volvo 240 slår alt på himmelogjord.) Mange som ikke klarer å like en Ferrari, bare fordi de ikke har råd til en selv.

blablaukeblad. nok om det.

jo! Eisenman eksos er jeg fornøyd med. Helt ok med lyd. Ikke for mye, ikke for lite. Passer min smak, men hva med din? Om du er usikker, så hadde jeg kjøpt eisenmann eksos (siste del), så hadde jeg bygget på mer etterhvert som jeg vendte meg til lyden.

Om du er over snittet glad i bil, så vil ikke eisenmann virke "overdøvende".

Skrevet
takker for det, men det er fortsatt ingen e92 m3 ;)

Selv om jeg elsker m3 -e46 karosseriet, så har jeg hvertfall IQ nok til å innrømme at e92 M3 er hakket RÅERE!! hehe. (i motsetning til mange som mener sin egen volvo 240 slår alt på himmelogjord.) Mange som ikke klarer å like en Ferrari, bare fordi de ikke har råd til en selv.

En Ferrari skal jo tross alt rett til huggeren hvis den er original! :roll:

Eller...

:lol::beer: \:D/ :applause:

Skrevet
Aaaahhhh... fabelaktig... for en bil.... 8)

Jeg hadde valgt såkalte kontinentale piggfrie vinterdekk siden du trolig skal kjøre mest på kontinentale veier... Goodyear UltraGrip 7 eller Continental WinterContact TS 830 har i denne sammenheng fått meget gode karakterer. Disse dekkene har en hastighetsbegrensning på 190 Km/t, men har allikevel nogenlunde gode egenskaper på skikkelig vinterføre. Jeg har selv Continental dekkene og er godt tilfreds med de selv på skikkelig vinterføre i Norge (Gålå i Gudbrandsdalen).

Ineressant det du sier der. Behøver ikke avskrive de kontinentale dekkene altså. Tror jeg skal snakke litt med forhandler om dette. I prinsippet kan man kjøre med sommerdekk om vinteren her, hvis det er over null, svært få som faktisk bytter til vinterdekk. Men jeg skal bruke den i Norge også så da må det være skikkelig.

Skrevet
du, trådstarter...

bli med på dette a? :):D

Da har vi med hele m3 familien :P

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131793

Høres utrolig gøy ut - men må nok vite datoene før jeg kan bekrefte! :)

Mht eksos - sjekk denne (må høres med ordentlige høyttalere):

okei!

for å si det sånn...

valget er SolekLART. ! :D

fy for en herlig lyd ! satt bare å smilte under hele filmen. hehe.

Skrevet
Stod 18" piggfrie dekk på våres når den kom :wink:

trur vi har settet liggende enda , hvis jeg husker det så kan jeg sjekke hva det var .

Blir nok ikke kjørt vinter med våres :)

Supert om du kan sjekke det. Fra 2008?

Skrevet

Gratulerer med et stykk nydlig bil 8)

Var å prøvde en M3 E92 med et magnaflow anlegg (bakre del) og det ble overaskende grom lyd! ikkje var det den eksoslyden heller ved vanlig kjøring faktisk ganske stille,men med et det er gass pådrag,fantastisk lyd.

Eneste var at dei er ikkje like fine å se til som f.eks et Eisenmann anlegg.

Skrevet
Mht eksos - sjekk denne (må høres med ordentlige høyttalere):

Haha! Det er bare FOR bra :D Hissig lyd!

..og grattis med drømmebil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...