///FredriK.S Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Da ble det endelig BMW på meg også Ble da en 1991 modell 520i, med M50B20 Motor'n non vanos. Import i 2001, og jeg er den tredje eieren i Norge. Fargen er Calypsorot, bilen har hvite bliklys rundt om, og er godkjent senket 35/30. Noe av utstyret på bilen er: - Sportsseter i lyst skinn -Oppvarmede seter - Sportsratt - El vinduer foran - El soltak - Shadowline - Fjernbetjent Sentrallås med alarm - Rullegardin Så og si ingen rust, bitte litt på bakluke og høyre forskjerm, men det er bare overflaterust, dette skal fjernes snarest. Bilen er tectylbehandlet hvert andre år, noe bilen bærer svært preg av. Her er da planene for bilen så langt: - M5 bakplate bak [x] - Bytte CD spiller [x] - EU-Godkjennes [x] - Ny eksos - Nye 18 felger - Mer senk - Sorte DE hovedlykter og blinklys? - Sorte nyrer? - Soting av ruter ++ Jeg har ingen rekkefølge på hva jeg skal gjøre, men felger vil bli prioritert helt først! Ellers så skal jeg holde bilen i god teknisk stand. Kose meg, vaske og polere bilen masse Låner noen bilder fra forrige eier, som hadde 18" rondell felger Nye bilder 27.04.2010 Bilen med gummi på dekka. - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Heerlig bil da gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Gratulerer med kjempe deilig E34 Liker den fargen på dei bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Flott E34! E34 er digg med den fargen, shadowline og Rondell 58. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Gratulere FredriK.S, inget dårlig valg som første bil . Så ut til være sjeldent smykke dette med tanke på rust og feil som du har planer utbedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 gratulere med kjempefin e34 clypsorød? definitivt en av de fineste fargene på e34. hvorfor skal du ha nye sommerfelger da? synes den kledde rondell felgene veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Flott bil Sort dashbord, girkule med lys og interiørlister i sort evt. bilens farge hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Takk takk alle sammen. Fargen er Calypsorot ja. Skal kjøpe meg nye felger til sommeren fordi jeg ikke fikk felgene med på kjøpet Sort dashbord, girkule med lys og interiørlister i sort er noe av det jeg også har tenkt på - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Gratulerer så mye med "førstebil. Den er nok ett bedre utgangspunkt enn den jeg solgte i våres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Gratulerer med flott bil! Synes interiøret burde få være slik det er bortsett fra å fikse setet! Synes og bakrutesenker kan sløyfes, men uansett lykke til med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Gratulerer Fredrik! Må du gi den en god vask og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Takk gutta Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med den enda, så det er bare til å si sin mening! Vet ikke om jeg skal ha taksenker eller ikke. Vask og polering skal bilen få nok av skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 gratulerer med førstebilen fin bil du har skaffet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Gratulere med bil Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Gratulerer med flott bil. Den såg jo flott ut på bildene. Husk å hive inn maaasse bilder etterhvert då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå