Gå til innhold

Fredrik’s førstebil – E34 Bildetråd. * Nå Solgt! *

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 2 months later...

Hehe, takk for kommentarer folkens :)

Fant ut hva som var feilen med ristinga ja, var ubalanserte felger (de har ikke vært i bruk på mange år), og slitte senterringer. Så det er fiksa.

Ellrs så har det ikke skjedd mye med bilen, blir kun brukt til øvelseskjøring og den fungerer kanon :D

Bilen skal straks inn til eu-kontroll også. Må da bytte deler av eksos, bremser bak, og stramme håndbrekket (som jeg vet om). Ellers tror (håper) jeg den går fint igjennom.

Lurer faktisk på å selge den etterhvert, men blir mest sannsynlig eu-godkjent før den tid.

Så det er bare til å ta kontakt vettu ;)

Er litt sugen på e30 eller e28, så hvis du vet om noen som kommer for salg i nærmeste tid, så si ifra...

Et bilde jeg tok her om dagen. :)

vfat5.jpg

Den ser jo ut som en dragster med så mye gummi på hjula :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Update:

DA ER BILEN ENDELIG EU-GODKJENT!! :D

Satte bilen inn til eu-kontroll sist fredag, og bilen ble ferdig klokken 10.00. Med kun 2 feil.

Blei til at jeg måtte bytte blinklys pærer bak, etter som at disse begynte å blekne. Også var det bremsene bak samt håndbrekket, som jeg egentlig visste kom til å slå ut på kontrollen, så dette var da ikke noen overraskelse.

Alt ting er nå snart ferdig byttet, og bilen skal inn på etterkontroll nå til torsdagen. :D :D

- Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker enda om jeg skal selge eller ikke, men hvis jeg får et bud jeg føler meg fornøyd med. Så tror jeg at den blir solgt. :) Har heller ikke så stort behov for den nå fremmover, med tanke på mørke tider med glatte veier og snø.

Har også lyst på en eldre og mindre bil. Gjerne en e30, e28 eller en e36 :P

Hvis den ikke blir solgt nå, så blir den mest sannsynlig hellakkert og fikset opp i vinter, og blir beholdt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke behov for den nå med tanke på mørke tider og glatte veier osv? :P Fredrik da..

Jeg kjøpte akkurat en 2007 modell E92. RETT FØR vinteren. Jeg gruer meg en del jeg og, men sånn er det med vintern!

Fiks den opp og gjør den dønn strøken! Så har du en go'bil når du får lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...