///FredriK.S Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Haha, nei han mener at du skrev feil - om du har 10" KANT på felgene dine skal de jammen være brei. Åja, haha, beklager. Takk Michaelw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Nydelig bil, fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 meget pen ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 De sa noen om mellomakselen, og noen foringer. Funnet ut hva som var feilen? Hvordan type risting var det? Opp og ned eller frem og tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Nydelig bil! Rondell d58 er definitivt de felgene som passer best til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Fin bil! du selger ikke den til meg? sånn på vår parten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Hehe, takk for kommentarer folkens Fant ut hva som var feilen med ristinga ja, var ubalanserte felger (de har ikke vært i bruk på mange år), og slitte senterringer. Så det er fiksa. Ellrs så har det ikke skjedd mye med bilen, blir kun brukt til øvelseskjøring og den fungerer kanon Bilen skal straks inn til eu-kontroll også. Må da bytte deler av eksos, bremser bak, og stramme håndbrekket (som jeg vet om). Ellers tror (håper) jeg den går fint igjennom. Lurer faktisk på å selge den etterhvert, men blir mest sannsynlig eu-godkjent før den tid. Så det er bare til å ta kontakt vettu Er litt sugen på e30 eller e28, så hvis du vet om noen som kommer for salg i nærmeste tid, så si ifra... Et bilde jeg tok her om dagen. Den ser jo ut som en dragster med så mye gummi på hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Update: DA ER BILEN ENDELIG EU-GODKJENT!! Satte bilen inn til eu-kontroll sist fredag, og bilen ble ferdig klokken 10.00. Med kun 2 feil. Blei til at jeg måtte bytte blinklys pærer bak, etter som at disse begynte å blekne. Også var det bremsene bak samt håndbrekket, som jeg egentlig visste kom til å slå ut på kontrollen, så dette var da ikke noen overraskelse. Alt ting er nå snart ferdig byttet, og bilen skal inn på etterkontroll nå til torsdagen. :D - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Gullegull Godt det er småfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Gullegull Godt det er småfeil. Ja, kjempe glad for det. Har fått høre at den skal være i god tenknisk stand av flere andre, men har aldri vært helt sikker på hvordan det kom til å bli på eu-kontroll. Men heldigvis så gikk det knirkefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Har nå fått fikset bremsene og håndbrekket, og fått satt bilen på etter kontroll. Så nå er bilen "offisielt eu-godkjent", og papirene har blitt send til biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Hvorfor skal du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Er ikke helt sikker enda om jeg skal selge eller ikke, men hvis jeg får et bud jeg føler meg fornøyd med. Så tror jeg at den blir solgt. Har heller ikke så stort behov for den nå fremmover, med tanke på mørke tider med glatte veier og snø. Har også lyst på en eldre og mindre bil. Gjerne en e30, e28 eller en e36 Hvis den ikke blir solgt nå, så blir den mest sannsynlig hellakkert og fikset opp i vinter, og blir beholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Du har ikke behov for den nå med tanke på mørke tider og glatte veier osv? Fredrik da.. Jeg kjøpte akkurat en 2007 modell E92. RETT FØR vinteren. Jeg gruer meg en del jeg og, men sånn er det med vintern! Fiks den opp og gjør den dønn strøken! Så har du en go'bil når du får lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Gratulerer med EU godkjent bil skal ha min egen inn nå straks selv, blir kos. litt off topic, men sykt bra signatur SofakingFresh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå