635csi Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Rask polering av sentermutter: Ferdig! Skal fuge innvendig rundt skjøtene med Tech7 når alle 4 felgene er ferdige.
BMW E30 325 Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Ser utrolig bra ut! Men 30nm med brukte bbs bolter? Etter hva jeg har lært, skal nye dras med rundt 25nm, og blitt fortalt at brukte må draes med mindre, da noen har opplevd at de knekker. Ikke noe kritikk altså, du har puslet med fler felger enn meg, jeg er jo bare barnet;) men lurer på hva du mener?
ZhilleN Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Lærerikt dette! Fikk lyst til og kjøpe meg noen prosjektfelger
Haakjin Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Veldig veldig fornøyd over resultatet, gleder meg som en unge å få de hjem å montere de på bil
635csi Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Ser utrolig bra ut!Men 30nm med brukte bbs bolter? Etter hva jeg har lært, skal nye dras med rundt 25nm, og blitt fortalt at brukte må draes med mindre, da noen har opplevd at de knekker. Ikke noe kritikk altså, du har puslet med fler felger enn meg, jeg er jo bare barnet;) men lurer på hva du mener? Skal normalt ikke være noe problem å trekke til med 30nm på brukte originale BBS-bolter (Er vel 10.9 hardhetsgrad på disse om jeg ikke tar feil). Hadde heller vært skeptisk om det hadde vært snakk om uoriginale bolter Leste en del om dette da jeg renoverte OZ-felgene for en tid tilbake, og kom fram til at 30nm var greitt på dem hvertfall. Godt mulig jeg tar feil, men når man kjenner hvor lite 30nm egentlig er så hadde jeg nesten ikke turt å kjøre med noe mindre tiltrekkingsmoment. Trakk til med 20nm først, for så å gå over til 30nm (20nm kjentes veeeeldig løst ut). Gjorde det same med OZ-felgene, og jeg har ikke hørt noe om at det har vært noe problemer med dem i etterkant Veldig veldig fornøyd over resultatet, gleder meg som en unge å få de hjem å montere de på bil Travel uke for meg dette, men jeg skal prøve å ha dem klar så raskt som mulig
BMW E30 325 Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Sant som du sier med 10.9 og at det kjennes lite ut, har ikke erfart det problemet selv, måtte bare høre hva du sa:) mine er nye og dratt med 25nm, som selger anbefalte, kjennes latterlig lite ut, men ingen problem med de gamle, eller nye felgene. Satt inn med gjengelåsing.
635csi Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 I utgangspunktet er det sikkert ikke dumt å høre på dem som selger boltene nei Men jeg kjente hvertfall at 20nm hadde blitt veldig lite på disse, selv om jeg brukte locktite gjengelåsing
Haakjin Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Du trenger ikke å stresse Eivind, jeg har motorhavari, igjen......
635csi Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Makalaust Håkon, og jeg som er så godt i gang nå Skal montere siste felgen i kveld tenkte jeg
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Har du tid til OZ`ene om de ikke blir solgt? Sånn ila sommeren eller noe?
635csi Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Utover sommeren/høsten blir det sikkert tid til å renovere litt felger igjen ja Jørgen. Må bare få unna div. til meg selv først
Haakjin Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Hehe, men jeg kan gjerne få hjem felgene og montere å drømme da ;p
635csi Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Da er hvertfall felgene endelig ferdige Mangler kun å fuge dem med Tech7. Sånn var de da de ankom........ .........og sånn har de blitt etter (alt for ) mange timer med puss og gnikk
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Fy flate.. Så sinnsykt bra det blir!! Du er dyktig, Eivind Supert resultat Og Håkon: Gleder meg til å se de på 28`n, grisesenka og nylakka (bilen ja)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå