Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare si at jeg ikke er imponert over finishen på div. nye ringer jeg har sett. Mulig det har med pris å gjøre, men små langsgående "riller" i overflaten er hvertfall ikke akseptabelt i forhold til hvordan overflaten blir når man finpusser og polèrer.

Hvordan er overflaten på ringene dine da Erlend? :)

Er overhode ikke noen sveiser selv, men kan spørre noen som driver med alu.sveis om det er mulig å få dette bra. Må selvfølgelig slipe og pusse litt, men det går fort :wink:

35 bolter kunne jeg telle på et bilde her nå. Skal måle bredden i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer om hverandre med både ASC, div. OZ og Hartge (som jo er produsert av OZ) :)

Virker jo egentlig forholdsvis billig dette da. Kanskje jeg skal oppgradere Hartgefelgene et par tommer om det viser seg at kvalitet og finish er bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de bedre ringene jeg har fått inne dette ja, sett bort i fra akkurat denne skavanken (og en annen ujevnhet). Er jo hvertfall skikkelig kvalitet på disse ringene. Blir litt skeptisk når selgere på ebay ikke legger ut bilder av de aktuelle ringene, bare illustrasjonsfoto. Vet jo aldri hva man får, og noen ser renovert ut selv om det står at de er nye. Dette ser man spesielt godt rundt der boltene festes :wink:

Skal uansett sjekke ut dette med sveising Jørgen, for det kan bli aktuelt på en felg jeg har selv om det da lar seg gjøre :)

Og Erlend, del gjerne med oss hvordan finishen på ringene dine er når du får dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig anngående finish evind. Så som så på de 2 setta jeg har kjøpt også. Men ble helt greit når jeg polerte over mine selv. Halfdan kjøpte til oz på samme plass - er vel 35 på alle 16-17, så vidt jeg vet. Typisk pris er vel rundt 1500-1700 - min erfaring i hvertfall :P ser på noe mer enn det som uhyre dyrt, med mindre det er rustfritt som noen selger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...