Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se der ja :) Hvor bruker du å kjøpe nye kanter?:) evnt, verktøy til å splitte dem?:) Vet om tunershop, men noen andre?

Har vert inne med han engang, syk E24 han har ;) Kan sende en PM jeg :)

Skrevet
Se der ja :) Hvor bruker du å kjøpe nye kanter?:) evnt, verktøy til å splitte dem?:) Vet om tunershop, men noen andre?

Har vert inne med han engang, syk E24 han har ;) Kan sende en PM jeg :)

Har ikke kjøpt nye ringer ennå, men er stygt redd for at jeg hvertfall må ha en 14" ring til Schmidt Th-line om jeg ikke tar helt feil ang. hva jeg har hentet i dag :)

Verktøy kjøpte jeg på ebay, 10-kant til OZ-produkter hvertfall. BBS bruker jo 12-kant, så det er en smal sak :)

Skrevet

Hei,et lite tips til fjerning av lakk...jeg prøvde pakningsfjerner på spray,den ser ut til å ta lakken veldig pent av..:) husker ikke om jeg har lest om det her i tråden?

Skrevet

Har hatt en liten økt med OZ`ene igjen, noe som resulterte i ferdig finpuss av alle ringene. Rakk også å grovpolere en ring før jeg avslutta dagen :)

Har forhørt meg litt rundt om ang. lakkering av senter og deksel, så forhåpentligvis blir disse klare for salg i løpet av sommeren :wink: Ligger an til å bli vanlig sølvgrå farge i stedet for sort.

Ferdig finpuss:

x7x3dvijthu5nj82b0f5.jpg

Ferdig grovpolert:

0ae25knb748plka1k1vg.jpg

Fotografen er som vanlig både ustø og skjelven på hånda, så bildene blir deretter. Kan ikke bare skylde på kameraet :wink:

Skrevet

Jeg har faktisk sett dem for meg f.eks. på en original E28 :wink:

Nå vet jeg om en annen E28 som også kunne hatt bruk for disse, så vi får se :)

Skrevet
Jeg har faktisk sett dem for meg f.eks. på en original E28 :wink:

Nå vet jeg om en annen E28 som også kunne hatt bruk for disse, så vi får se :)

"Ment to be", med andre ord :lol: Neida, jeg tror jeg skal holde meg til original-look, selv om jeg stadig har lyst på noe annet :P

Skrevet

Synes jeg leste noe i tråden din om at du hadde litt lyst på andre hjul :) Disse OZ`ene er jo såpass retro at man lett kan bruke dem på en ellers original bil uten å ødelegge inntrykket :wink:

Skal en tur i verkstedet for å polere resten av ringene i dag, så får jeg bare vente på tilgjengelig lakkerer :)

Skrevet

Nytt hurtigprosjekt (kun polering) da jeg fortsatt venter på lakkering: kompis sine felger som skal på en gammel Corvette Stingray :)

Oksidert og fæl overflate:

2ld0uxsbdp8ipol37nwl.jpg

Blir en del blankere:

4dv27ctaad966237yxic.jpg

Ferdig:

nf0n1dhv8fok1wn0dg1l.jpg

De 3 andre var heldigvis ikke like oksiderte. Før:

0bpni85qhkf41lnayhks.jpg

Underveis:

wpxfbtti2ypdwc603rzt.jpg

Etter:

sjypsw09o96up10px1im.jpg

Skrevet

Da kom forsynemeg lakkereren plutselig innom og hentet sentrene og dekslene til OZ`ene, så da blir det nok montering (og salgsannonse) om ikke veldig lenge :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...