635csi Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Her er hvertfall et sett i 18" som er 3-delte: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=32996 Har ikke noen løse deler liggende jeg nei, men hør med brukeren jeo635. Han bruker å ha div. liggende vet jeg
knoskar Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 Se der ja Hvor bruker du å kjøpe nye kanter? evnt, verktøy til å splitte dem? Vet om tunershop, men noen andre? Har vert inne med han engang, syk E24 han har Kan sende en PM jeg
Larsinnj Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 Er en kamerat her og som har type 2 med skjøt mellom kant og tønne, så uten å ha sett dem i biter, så regner jeg med at de er 3 delte.
635csi Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Se der ja Hvor bruker du å kjøpe nye kanter? evnt, verktøy til å splitte dem? Vet om tunershop, men noen andre? Har vert inne med han engang, syk E24 han har Kan sende en PM jeg Har ikke kjøpt nye ringer ennå, men er stygt redd for at jeg hvertfall må ha en 14" ring til Schmidt Th-line om jeg ikke tar helt feil ang. hva jeg har hentet i dag Verktøy kjøpte jeg på ebay, 10-kant til OZ-produkter hvertfall. BBS bruker jo 12-kant, så det er en smal sak
Jås Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Hei,et lite tips til fjerning av lakk...jeg prøvde pakningsfjerner på spray,den ser ut til å ta lakken veldig pent av.. husker ikke om jeg har lest om det her i tråden?
635csi Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Takker for tips Noe spesielt merke du har god erfaring med da?
Jås Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Crc sin.. lakken bare krølla seg fint av og etterlot seg blank alu bak. Det er bilde av en topp på boksa..
635csi Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Takker Jås Skal sjekke ut dette når jeg går tom for malingsfjerner
635csi Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Har hatt en liten økt med OZ`ene igjen, noe som resulterte i ferdig finpuss av alle ringene. Rakk også å grovpolere en ring før jeg avslutta dagen Har forhørt meg litt rundt om ang. lakkering av senter og deksel, så forhåpentligvis blir disse klare for salg i løpet av sommeren Ligger an til å bli vanlig sølvgrå farge i stedet for sort. Ferdig finpuss: Ferdig grovpolert: Fotografen er som vanlig både ustø og skjelven på hånda, så bildene blir deretter. Kan ikke bare skylde på kameraet
635csi Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Jeg har faktisk sett dem for meg f.eks. på en original E28 Nå vet jeg om en annen E28 som også kunne hatt bruk for disse, så vi får se
norbakken Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Jeg har faktisk sett dem for meg f.eks. på en original E28 Nå vet jeg om en annen E28 som også kunne hatt bruk for disse, så vi får se "Ment to be", med andre ord Neida, jeg tror jeg skal holde meg til original-look, selv om jeg stadig har lyst på noe annet
635csi Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Skrevet Juli 12, 2013 Synes jeg leste noe i tråden din om at du hadde litt lyst på andre hjul Disse OZ`ene er jo såpass retro at man lett kan bruke dem på en ellers original bil uten å ødelegge inntrykket Skal en tur i verkstedet for å polere resten av ringene i dag, så får jeg bare vente på tilgjengelig lakkerer
635csi Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Nytt hurtigprosjekt (kun polering) da jeg fortsatt venter på lakkering: kompis sine felger som skal på en gammel Corvette Stingray Oksidert og fæl overflate: Blir en del blankere: Ferdig: De 3 andre var heldigvis ikke like oksiderte. Før: Underveis: Etter:
635csi Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Da kom forsynemeg lakkereren plutselig innom og hentet sentrene og dekslene til OZ`ene, så da blir det nok montering (og salgsannonse) om ikke veldig lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå