Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg renoverer felger bruker jeg flytende poleringspasta fra Gasolin. Grov og fin type :)

Har kjøpt meg en utgave av Meguiars som jeg tenkte å bruke til vedlikehold, evt. sammen med Swissvax Autobahn, men jeg er ikke kommet så langt at jeg har rukket å teste ut noe av dette enda :)

 

Holder for tiden på med 13" Schmidt Revolution til brukslørja, men skal oppdatere med bilder av OZ`ene så snart de er monterte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noe som heter sharkhide, det skal funke fint på polerte kanter som beskyttelse. Men jeg synes det ble mindre blankt når jeg hadde det på,mulig jeg har gjort noe galt…kosta vertfall endel det stoffet synes jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere ulike typer etterbehandlingsprodukter, bl.a. Sharkhide, men jeg har ikke rukket å teste noen av dem. Stemmer vel at man tar litt glans nesten uansett hva man evt. bruker. Holder en liten knapp på Swissvax Autobahn og Meguiars etter å ha hørt mye positivt om de produktetene. Jørgen har vel tenkt å teste litt på Futuraene på Smøla om jeg ikke tar helt feil? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...