aalgaard Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Mye bra arbeid med bra resultat her følger med ! Bruker du vanlig alu polish når du polerer felgkanter?
635csi Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Skrevet Januar 10, 2014 Når jeg renoverer felger bruker jeg flytende poleringspasta fra Gasolin. Grov og fin type Har kjøpt meg en utgave av Meguiars som jeg tenkte å bruke til vedlikehold, evt. sammen med Swissvax Autobahn, men jeg er ikke kommet så langt at jeg har rukket å teste ut noe av dette enda Holder for tiden på med 13" Schmidt Revolution til brukslørja, men skal oppdatere med bilder av OZ`ene så snart de er monterte
ZhilleN Skrevet Januar 10, 2014 Skrevet Januar 10, 2014 Får man tak i beskyttende væske når man har chromet opp kanten eller må det bare poleres ofte?
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Ja blir på en måte chromelook når de er pussa opp så tror han skjønte hva jeg mente Formulerte meg jeg litt feil
Jås Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Jeg kjøpte noe som heter sharkhide, det skal funke fint på polerte kanter som beskyttelse. Men jeg synes det ble mindre blankt når jeg hadde det på,mulig jeg har gjort noe galt…kosta vertfall endel det stoffet synes jeg å huske.
BMW E30 325 Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Det meste synes å bli litt mindre blankt med voks / behandling syns jeg Zhillen, du om det, jeg syns chrome ser forj*vlig ut til sammenligning, derfor jeg "aresterte" deg. selv om han nok skjønte hva du mente
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Enig at chrome ser jævlig ut! Blankt er vel det rette ordet hehe
635csi Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Skrevet Januar 12, 2014 Har kjøpt flere ulike typer etterbehandlingsprodukter, bl.a. Sharkhide, men jeg har ikke rukket å teste noen av dem. Stemmer vel at man tar litt glans nesten uansett hva man evt. bruker. Holder en liten knapp på Swissvax Autobahn og Meguiars etter å ha hørt mye positivt om de produktetene. Jørgen har vel tenkt å teste litt på Futuraene på Smøla om jeg ikke tar helt feil?
spuijnsarn Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 Dette var jo rått! Har ikke oppdaget denne tråden før nå så ble litt å lese Kan du legge ut link til den polings pastaen du bruker? Finner den ikke utrolig nok :s
635csi Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Skrevet Januar 14, 2014 Finner ikke igjen direktelinken til der man velger flytende pasta, men det er denne utgaven hvertfall, bare i flytende form. Bare å sende en forespørsel om flytende pasta til dem det http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=30&products_id=11132
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Noen som har noen tips til åssen jeg får banka ut bolta? Knotete og komme til med gummihammern Tips til temperatur i stekeovn? Så jeg får løsna senterne og bolta
Jås Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Jeg brukte en passelig dor og hammer på rc'ene. Gikk fint med gjengene med meg vertfall.. Og på rc løsna senteret fint når boltene var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå