SweetBMW Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Hei igjen.. jeg meldte meg for en stund siden inn i BMWCCN men fikk aldri noen giro i posten.. så la jeg det litt på is men tenkte nå prøve enda en gang.. men blir jeg da medlem kun ut 2009 eller gjelder det da ut 2010 også? er litt kjipt og betale 450 for en mnd medlemskap.. hehe..'' og disse skiltplatene med bmwccn på.. hvordan får jeg ordnet dem? =) sikkert spørt om før men da jeg søkte kom det 100 u-relevante tråder først så tenkte bare slå sammen alt i en tråd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 kondolerer, bmw ccn er en høyst spesiell gjeng med dertilhørende klientell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Er det ikke mer naturlig å spørre om dette på forumet til BMWCCN? Lite trolig at du må betale 450,- for en måned uansett, men. BMW-745iA; i tillegg til at setningen din egentlig ikke gir mening, så bør vel ikke du rope høyest om å være høyst spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Trådstarter: Det gjelder et år fra du melder deg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Skiltplater får du enklest kjøpt på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Hei igjen.. jeg meldte meg for en stund siden inn i BMWCCN men fikk aldri noen giro i posten.. så la jeg det litt på is men tenkte nå prøve enda en gang.. men blir jeg da medlem kun ut 2009 eller gjelder det da ut 2010 også?er litt kjipt og betale 450 for en mnd medlemskap.. hehe..'' og disse skiltplatene med bmwccn på.. hvordan får jeg ordnet dem? =) sikkert spørt om før men da jeg søkte kom det 100 u-relevante tråder først så tenkte bare slå sammen alt i en tråd:) Medlemskapet gjelder et år. Detvil si fra den datoen du betaler og i 12mnd fremover. (ikke fra årsskifte til årsskifte: Skilt plater får du pr.idag kun kjøpt på bmwccn hovedtreff med noen unntak. Hovedklubben får i framtiden egen hjemmeside med internet butikk. Direkte henvendelser gjøres til bmwccn. kondolerer, bmw ccn er en høyst spesiell gjeng med dertilhørende klientell. Edit: Vel det er vel lov til mene hva enn ønsker og folk med slike opp gulp som dette syntes JEG at jeg må virkelig kondolere ovenfor. At bimmers,no lar slike oppgulpende og krenkende som deg være medlem her på fora skaper sur luft med det i tankene at mange her inne faktisk er bmwccn medlem og er stolte av det. mvh glenno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 ok tusen takk for raske svar da trykker jeg på send på innmeldingsskjemaet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå