paukri Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 jaja.. isopor innlegget kommer... var bare ikke klar over at det ikke fulgte med før alt var montert... så skal selvsagt ha det på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RansoM Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Jeg kan bekrefte at lyden fra denne er sykt fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Fant denne eksosen på Koed sin side jeg også. Måtte du kappe i diffusoren til M-fangeren? Har du noen nærbilder av bilen og en lydfil du vil deler? 535i'en min skriker sårt etter ett skikkelig eksosanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 flott vogn! fantastisk rått med bmw og vri-åtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 ja måtte kutte til diffusoren ja, har ikke no lydfil nå men kan jo prøve å f. Laga en en dag... Veldig fornøyd selv ihvertfall! Vri åtter er helt sjef det... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Kunne du ha fått ordnet noen bilder av eksosen? Litt nærbilder om det er mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 ja kan jeg sikkert, må bare bli litt bedre vær her skikkelig drittvær de siste 2 dagene... rakk akkurat å vaske ferdig bilen i går så begynte det å regne... morro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 ikke så lenge til jeg parkerer den i garasjen for vinteren.. så da tenker jeg skal utforske poleringens spennende verden... spare litt penger å få kjøpt meg litt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 ser det er mange som anbefaler e39 eiere amerikanske frontlykter.. hvordan ser disse ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 det er at blinklysene lyser som parklys. jeg syns ikke det er så pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 park i blinkerne gjør seg meget bra sålenge det ikke lyser for sterkt..da ser det ut som blinkerne har hengt seg opp.. men med en diode f.eks blir det veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 amerikanske lysene lyser svakt. er mye sterkere lys når det blinker. men jeg syns fortsatt ikke det er pent jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 nei.. ikke helt min greie heller så må vel si meg enig med sjøbuse der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Igjen - er det noen mulighet for å få noen nærbilder av eksosen, møkkete eller ei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå