Richie85 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Helt klart opptil deg, men synes bilen din har fått så pent preg nå at det ville være dumt å gjøre bilen om til en "ungdomsbil" med lyktesenkere.. synes jeg personlig. Dette er ditt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 ja bilen er ikke gal og den har absolutt potensiale til å bli veldig bra... men det er foreløpig ganske mye plukk på den... første eier monterte m-fanger på den, men gadd ikke koble til lykte spylerene... og fjerna like godt alle spyle pumpene så jeg har ikke noe fungerene spyler system til vinduet.. litt tungvindt i disse tider... men skal nok få alt på stell etterhvert... den går veldig godt i hvertfall!!!! høres jo nesten ut som du har kjøpt bil av han samma karen som dama kjøpte sin av, der var spylertanken sprekt, så han fjerna tanken motoren og slangene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 ja det er helt utrolig... for å si det sånn.. jo mer jeg har skrudd på jo mer merkelig "løsninger" finner jeg... hehe... men tror jeg snart har den tilbake til sånn den skal være å sånn jeg vil ha den... lurte på om jeg skull fiksa multifunksjonrattet i kveld eller løpet av helga! cruise knappene funker men ikke stereo knappene... men har funnet ut med hjelp av you tube hvordan det skal ordnes.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 det blir nok ikke lykte senkere... finere uten... fint vær idag så i dag blir det vasking for så å parker i garasjen for vinteren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Litt nysjerrig på hva du har gjort med BBS felgene jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 ja det er helt utrolig... for å si det sånn.. jo mer jeg har skrudd på jo mer merkelig "løsninger" finner jeg... hehe... men tror jeg snart har den tilbake til sånn den skal være å sånn jeg vil ha den... lurte på om jeg skull fiksa multifunksjonrattet i kveld eller løpet av helga! cruise knappene funker men ikke stereo knappene... men har funnet ut med hjelp av you tube hvordan det skal ordnes.... jeg vil ha rattet ditt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Litt nysjerrig på hva du har gjort med BBS felgene jeg? De har jeg kjøpt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 nå nærmer heldigvis våren seg... gleder meg til å få ut god bilen igjen... har fått handla meg litt små snacks i løpet av vinteren også ... xenon ettermontering og hvite led pærer til angle eyes'ene... pluss litt anna småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 lenge siden noe har skjedd her nå så slenger opp noen bilder.. jeg vurderer også å selge denne nå. klar for ett nytt prosjekt send meg en pm om noen er interresert tenkte å ha 169 000 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 hmm... hva er skjedd med bildene jeg har lasta opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 bilde servern er nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 selger nå godbilen om det er noen der ute som er interressert.. gi meg ett bud! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=45&t=205167 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31220561 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 prisen er nå 155 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå