Gå til innhold

96 Bmw 540ia nye bilder... s.5 Til Salgs!

paukri
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja bilen er ikke gal og den har absolutt potensiale til å bli veldig bra... men det er foreløpig ganske mye plukk på den... første eier monterte m-fanger på den, men gadd ikke koble til lykte spylerene... og fjerna like godt alle spyle pumpene så jeg har ikke noe fungerene spyler system til vinduet.. litt tungvindt i disse tider... men skal nok få alt på stell etterhvert... den går veldig godt i hvertfall!!!!

høres jo nesten ut som du har kjøpt bil av han samma karen som dama kjøpte sin av, der var spylertanken sprekt, så han fjerna tanken motoren og slangene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt utrolig... for å si det sånn.. jo mer jeg har skrudd på jo mer merkelig "løsninger" finner jeg... hehe... men tror jeg snart har den tilbake til sånn den skal være å sånn jeg vil ha den... lurte på om jeg skull fiksa multifunksjonrattet i kveld eller løpet av helga! cruise knappene funker men ikke stereo knappene... men har funnet ut med hjelp av you tube hvordan det skal ordnes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
ja det er helt utrolig... for å si det sånn.. jo mer jeg har skrudd på jo mer merkelig "løsninger" finner jeg... hehe... men tror jeg snart har den tilbake til sånn den skal være å sånn jeg vil ha den... lurte på om jeg skull fiksa multifunksjonrattet i kveld eller løpet av helga! cruise knappene funker men ikke stereo knappene... men har funnet ut med hjelp av you tube hvordan det skal ordnes....

jeg vil ha rattet ditt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

nå nærmer heldigvis våren seg... gleder meg til å få ut god bilen igjen... har fått handla meg litt små snacks i løpet av vinteren også ... xenon ettermontering og hvite led pærer til angle eyes'ene... pluss litt anna småtteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

lenge siden noe har skjedd her nå så slenger opp noen bilder.. jeg vurderer også å selge denne nå. klar for ett nytt prosjekt :) send meg en pm om noen er interresert tenkte å ha 169 000 for den.

h8rc3g9kfxqjp1awz2bz.jpg

nyjceedf7x8kogsbhqe3.jpg

iibcbcsged0f83rbdk9d.jpg

7b61bwt0fatg1opgh6u7.jpg

telokawi99abiquby33s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...