Gå til innhold

chipping av 530da e60?

Koksore60
 Share

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet skal det være en grei bil å gjøre noe med, men jeg ville styrt unna chip og heller gått for Hartge eller AC-Schntizer sin versjon som er en ren motoroppgradering. Disse gir litt mindre hk enn jallatunerne, men er kvalitet fra ende til annen.. Dette er produkter som er utviklet på helt nye biler i en lang periode. Det koster, men er absolutt verdt merkostnaden, også med tanke på salg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skal det være en grei bil å gjøre noe med, men jeg ville styrt unna chip og heller gått for Hartge eller AC-Schntizer sin versjon som er en ren motoroppgradering. Disse gir litt mindre hk enn jallatunerne, men er kvalitet fra ende til annen.. Dette er produkter som er utviklet på helt nye biler i en lang periode. Det koster, men er absolutt verdt merkostnaden, også med tanke på salg..

Lurer litt på det samme ettersom jeg selv vurderer 530D. Bilener jo sprek nok i utgangspunktet(218 hk), men ekstra "boost" gjør det jo bare enda gøyere og råere.

Etter hva jeg har hørt så koster en Hartge oppgradering nærmere 19 000 kr så da vet jeg ikke lengere om det er verd pengene når bilen er så sprek i utgangspunktet.

Dessuten så liker jeg ikke tanken på å chippe biler med automat. En bekjent har jo chippa eller omprogramert sin 530D til 280 hk, det kan da umulig være bra for automat kassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...