740AV Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Kjøpte I-BUS interfacet på ebay til 35USD (215 kr) Fikk det etter en uke i posten. NavCoder og interfacet skal virke på alle biler med I-BUS. Står litt mere om det på linken til NavCoder jeg har skrevet ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOXHOUND Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Takker for det og velkommen til Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Da var endelig PDC prosjektet mitt ferdig Bilen har stått i garasjen noen uker nå, da jeg rett og slett ikke har hatt tid til å holde på så mye med den. Men i går fikk jeg innstallert ledningsnettet til sensorene, og i dag monterte jeg på de nye støtfanger listene Noen bilder av ferdig resultat: Så da er det klart for neste prosjekt! Hehe Utover høsten og vinteren har jeg tenkt å begynne så smått med bilstereo/multimedia anlegg. Men jeg får se hva det blir til. Har allerede gjort meg opp noen formeninger om hva jeg har lyst til å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Gratulerer med vel gjennomført prosjekt! Da er det bare å kjøre til det piper, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Du mangler eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Gratulerer med vel gjennomført prosjekt! Da er det bare å kjøre til det piper, hehe Kjækt å ha sjø Slipper å rygge på dekkstabelen innerst i garasjen nå Piper når jeg kommer for nærme Du mangler eksos. Ja det har du helt rett i. Men det blir Mest sansynlig til våren. Hadde egentlig bestemt meg for Eisenmann med 4x83mm stusser, men er litt mere usikker nå. Prisen som kommer til å avgjøre tror jeg. Har 3 anlegg jeg vurderer: Supersport 4x74mm hos GS til 6500kr kampanjepris, Eisenmann 4x83mm 13000 -15000kr og Fox 4x90mm til ca. 9000kr (fra tyskland). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Skjønner. Har selv supersprint nå med 2xØ74mm, men vurderer å bytte til Eisenmann med 2xØ83mm da jeg synes jeg ikke hører nok fra V8'en med dagens eksos. forøvrig må jeg si monteringen din ser veldig gjennomført ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 gratulerer med vel gjennomført opperasjon blir fett når du får på eksos på den ass! du har ikke noen tips til feste av alpinaleppa forresten? lim? kommer oppdate på min snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 gratulerer med vel gjennomført opperasjon blir fett når du får på eksos på den ass! du har ikke noen tips til feste av alpinaleppa forresten? lim? kommer oppdate på min snart er leppa orginal alpina eller kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 kopi ja. så klaffet ikke med de originale skruene på baksiden.. lim eller popnagler på baksiden da tro? ikke heelt fornøyd med passforma på den ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Må vel si at om jeg skulle selge sjuern min så hadde din vært ett perfekt stjele-objekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 gratulerer med vel gjennomført opperasjon blir fett når du får på eksos på den ass! du har ikke noen tips til feste av alpinaleppa forresten? lim? kommer oppdate på min snart Brukte bare lim jeg. Casco superfix er tingen Har du fått lakka alpinaspoileren din nå da? Prøvemontert? Gleder meg til å få på ny eksos til våren ja, må få litt mer lyd:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 jepp, leppa og bakfangeren står på innlandet til lakking no de skal trimme til utsparinga til eksosen for å få symmetri også. får den kanskje igjen i morra. fikk prøvemontert den ja, måtte file ned litt i hjørnene, men fortsatt litt trang. håper jeg får den på uten at lakken haggler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 passformen på min er helt 100% men den er orginal. ville limt med tech-7 eller noe. en lim klatt på hver av de tuppene som stikker inn i rillene i fangeren. og skruer i hjulbuene. ca som forklart her. bortsett fra det han sier fra 1:14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå