Spiff Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 kobler du opp i bilen min også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 så litt bedre ut med e38 ramma irundt der ja. må få tak i en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 kobler du opp i bilen min også? Bare å komme med bilen din det så litt bedre ut med e38 ramma irundt der ja. må få tak i en slik. Den dekker vel litt bedre i øverkant og på sidene hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Da ble det endelig nye dekk til bakhjula. 275/35/20 Nankang NS2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 kjøre sammen til gs på lørdag da? når drar du evt? flere som kjører samtidig tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Ja vi må få til det. Det blir vel en slags kollonekjøring satser vi på. Blir vel så jeg henger meg på prærien gjengen når di kommer over med ferga på kanestrøm på lørdan. Blir vel enten kjørt om Eide eller om kristiansund og atlanterhavsveien tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 jau, er bare å rop ut de, så møter jeg på krifast eller her i byen en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Hva er det mest stemning for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 egentlig det samme for meg hvilken vei vi tar. krifast er vell tør og fin no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Skal høre med resten av gjengen i morgen. Blir vel uansett en tur over Atlanterhavsveien i etterkant av treffet ettersom jeg har forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Ja det er sant det. Det er vel litt lengre å kjøre om atlanterhavsveien også? Samme for deg space-ace? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 jepp, ett fett det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ser ut som vi kommer til å ta Halsaferga kl. 08.10. Kommer vel til Øydegardskrysset ca. 08.30, og Krifast 08.50 tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Den er grei Da smetter jeg meg inni fergekøa ved Beiteråsen jeg. Lag ei luke til meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Blir ikke spøk å få smetta inn den bilen din, men vi skal se hva vi får til, hehe Henger deg vel på fra Krifast du da Space-ace? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå