Robin L Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 kjør på! du får sikkert igjen ganske bra for det du har, så trenger ikke å koste så mye sånn sett ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Har lest en plass at alpinarattet faktisk er mindre en det standard 4 eikede "bussrattet". Om det er like stort i diameter som m-sport rattet vet jeg ikke. Lurer på hva jeg kan få for m-sport rattet mitt. Hvor mye fikk du for ditt du space-ace? Ser forøvrig at jeg har brukt samme metode for å få til rattgiring som alpina har brukt på sitt switch-tronic system. Ved hjelp av slepering med 2 ekstra spor for rattvarme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 jeg la ut mitt meget billig da, da det var helt utslitt egentlig. det var også grunnen til at jeg byttet det. ditt er vel i litt bedre stand? jeg la ut for 1800 og fikk 2100. tipper du kan få minst 3500-4000 (?) hadde tatt det om jeg ikke hadde hatt nyrattet mitt er jo litt bedre å holde i mtech rattet synes jeg da men, er jo kult med et originalt alpinaratt med giring på og greier og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Dukket opp et litt snodig problem i bilen min for en liten stund siden, eller flere problem kan en vel kansje si. Cruise controllen sluttet å virke, knappene på rattet fungerte ikke, radioen oppførte seg rart (slo seg av og på), interiørlys kom på i hele kupeen da jeg slo på lyset ved speilene i solskjermene + litt annet tull. Tenkte først det var sleperingen på rattet som var kaputt, så jeg plukket av rattet og målte forbindelsene mellom kontaktene i ringen. Det viste seg at alt var ok. Så snublet jeg over denne linken som ligger på e38.org : http://www.bimmerboard.com/forums/posts/244045 Verdt å få med seg som eier av e38 eller e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Kan du si meg va denne R/T knappen er til? Trykker du på R\T knappen kommer telefonliste opp i kjørecomputeren, såfremt du har nummre lagret på telefonen i midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Å ja, det visste jeg ikke Rattet mitt er fra en annen bil, jeg har ikke tlf. montert i bilen min serru. Rattet mitt kommer forresten til salgs om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Får ikke opp noe jeg, telefonen fungerer ikke (sikring som smeller), skjønner ikke hva feilen er, ikke at jeg har feilsøkt med skjema osv men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Å ja, det visste jeg ikke Rattet mitt er fra en annen bil, jeg har ikke tlf. montert i bilen min serru. Rattet mitt kommer forresten til salgs om ikke så lenge Passer det til 99' 523IA ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Hoi! Pen bil, alltid hatt sansen for E38 Er det slik at SpecDocken kobles til Dynavin (hvis det er det du har) med USB? Lurer på handle meg Dynavin til E39en min, men er usikker på hvordan det blir med SpecDock... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Spec-dock'en fungerer akkurat på samme måte som en forlengerkabel. Det du kan plugge i selve iPod/iPhonen, kan du plugge i spec-dock'en. Så ja, du kan fint bruke den til Dynavin spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 så ut som det var en god løsning det med docken men hvis du treffer en dump litt fort ellerno vil ikke da iphonen hoppe ut? ellers. fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Takker! Synes iPhonen sitter bra i spec- docken jeg. Skal ikke være noe problem med at den spretter nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 er vel lite spretting i en e38 uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Spec-dock'en fungerer akkurat på samme måte som en forlengerkabel. Det du kan plugge i selve iPod/iPhonen, kan du plugge i spec-dock'en. Så ja, du kan fint bruke den til Dynavin spilleren Ja, det var det jeg regnet med. Vurderer å retrofite CD-spiller og MID i E39en, men jeg heller mer og mer over på Dynavin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå