740AV Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 har satt salget litt på is. dynamoen røyk nettop (surt ass!!) så bilen har stått i noen uker nå.har nettop fikset det. så må jeg på eukontroll snart med den. etter det blir den lagt ut igjen tror jeg.blir garantert ny e38! har forresten satt inn e39 sportseter og mørkt treverk nå, det ble en fin oppgradering! fikk setene for 1k og treverket for 700 så da var det ikke tvil! kanskje jeg lager en post her innpå om bilen m5 speil gjør seg det ja! ser de selger de billig på ebay (spørs kvaliteten dog). surt lakkeringa er såppas dyr.... ble fint med ae forresten Ja du må lage en post så vi får se litt bilder av bilen din også Så det var noen m5 speil på ebay.com til salgs ja 250USD. Blir vel ca. 2500kr m frakt og toll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Aww, likte framsetene dine. Sånne vil jeg også ha! Utrolig pen bil du har her, mange detaljer jeg liker. Og de 95 style felgene du har passer utrolig godt til denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Setene er utrolig gode å sitte i. Nesten for gode. Hehe Stor forskjell i forhold til vanlige comfort seter. I min forrige e38 byttet jeg faktisk fra comfort til contur seter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Hvor mye måtte du gi for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Fikk de for 5000kr. Setene var som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Oh my! Jeg vil å ha! Hvor fant du setene hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Jeg kjøpte de privat av en kar som bor på Strømmen. Så setene gjemt i en annonse som han hadde på Finn.no. Han hadde kjøpt stolene i Tyskland, men så viste det seg at stolene var for "gamle" til bilen hans (99mod) så di passet ikke (trodde han hehe ) Surt for han, fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Da får man ha et lite øye på finn Regner med at sportsstolene er mye bedre å sitte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Stor forskjell! Ekstra lårstøtte og sidestøtte. Di er vanskelige å finne disse stolene da. Størst sjanse er vel å finne av sort skinn. Ellers er jo også m5 stolene gode å sitte i, lell om di mangler muligheten til å " knekke" seteryggen. De er lettere å finne tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 En liten oppgradering siden sist, skaffet meg alpina classic 20" felger! De ble kjøpt brukt. Felgene er i god stand, men dekkene må byttes etter hvert. Prøvemonterte di idag. Er litt god plass i hjulbuen forran, hadde gjort seg med litt senk her. Dekket skal også byttes fra 255/35 til 245/40 Dekkene bak skal byttes fra 275/40 til 275/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Blev bra med 20" Alpina:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Det gjorde seg med disse felgene Tror også nye dekkdimmen du har skrevet opp bli mer riktig samt litt senk så er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Ja rulleomkretsen er ganske forskjellig fremme og bak sånn som det er nå. Har tenkt på 255/35/20 for og 285/30/20 bak. Men går for 245/40/20 og 275/35/20 siden det er standard oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 mmm.. E38 og Alpina 20" er en sikker vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Gratulerer med Alpina! De absolutt peneste felgene man får til til E38! Med en liten senk foran så blir dette \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå