Spiff Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Faen så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Der tok jeg feil gitt. Dette ser mektig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Synes faktisk det ble bra ja Har fått tak i oransje lyktefilm som jeg skal prøve å ha på blinkersene på baklyktene etter hvert. Ellers så ser dere sikkert på bildene at jeg har tatt bort skiltplateholderen på støtfangeren. Der kommer det etter hvert en usa støtfangerlist. Jeg skal lage en egenkomponert løsning på skiltmonteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Oransje blinkers gjorde susen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Fin bil med masse snacks. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 fikk du tak i pærheholder og der du fikk blinklys glasså.. kunne tenkt meg pæreholder til to polt pære så en har park å blink i en å samme pære... men usikker på om dei lokale bavariane kan skaffe noge slikt elle GS har ikkje spurt.. hører jo om dei så lage en ekstra parklys pære i blinklyse det blir noge jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Takker for hyggelige komentarer fikk du tak i pærheholder og der du fikk blinklys glasså.. kunne tenkt meg pæreholder til to polt pære så en har park å blink i en å samme pære... men usikker på om dei lokale bavariane kan skaffe noge slikt elle GS har ikkje spurt.. hører jo om dei så lage en ekstra parklys pære i blinklyse det blir noge jalla. Var kun selve blinklyktene jeg kjøpte. Pæreholderne er di samme gamle som jeg hadde fra før. Vet ikke om det finnes pæreholdere av den typen du beskriver som passer rett i blinklysene uten modifikasjoner. Jeg hadde heller villet gjort som andre gjør og montert ekstra parklyspære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 vet heller ikkje om det finnes.. har hatt flere amcarer der det brukes... normalt at norge kutter strøm ledningen te parklyse da.. men disse lar seg åpnes å sette på ledningen igjen... ja vet heller ikkje om det finnes pære holderer til 21/5w-12 pære men va det eg lurte på om du fikk med.. burde jo ver enklet å koble med blinklys ledningene å støm fra ordinære parklyse... hadde jaffal fått lyse i mittpunkte så det ska stå då. å så org så muligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 hay, kosen er med kjøre kompjutern nor du monterte 16:9 navi i bilen? sånn jeg skjønner det så må dette panelet fjærenes for å lage plass til sjarmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Fjernet den gamle MID'en og kassetspilleren ja. Måtte også bytte hele ramma det satt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Kosen blir det med kjøre kompjutern da? kan du stille alt inne på skjermen da? kosen var det å få takk i alle delene og montere dette? frister veldig å kjøpe dette til min, kan jeg spør deg om hva det har kostet deg å få skjermen i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Kjørekomputeren ligger i kombiinstrumentet i bilen. MID'en du har i midtkonsollen fungerer bare som et display og brukergrensesnitt. Når du ettermonterer navi, så vil skjermen ta over disse funksjonene. Jeg har vel vært heldig med å finne deler til en rimelig pris. Oppsettet jeg har nå har vel kostet meg rundt 8000 kr. Det finnes ikke alternativer som f.eks. Dynavin til e38. Så original navigasjon er foreløpig eneste alternativ, og vil sansynligvis alltid være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå