Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Synes faktisk det ble bra ja :D

Har fått tak i oransje lyktefilm som jeg skal prøve å ha på blinkersene på baklyktene etter hvert.

Ellers så ser dere sikkert på bildene at jeg har tatt bort skiltplateholderen på støtfangeren. Der kommer det etter hvert en usa støtfangerlist. Jeg skal lage en egenkomponert løsning på skiltmonteringen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du tak i pærheholder og der du fikk blinklys glasså.. kunne tenkt meg pæreholder til to polt pære så en har park å blink i en å samme pære... men usikker på om dei lokale bavariane kan skaffe noge slikt elle GS har ikkje spurt.. hører jo om dei så lage en ekstra parklys pære i blinklyse det blir noge jalla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige komentarer :D

fikk du tak i pærheholder og der du fikk blinklys glasså.. kunne tenkt meg pæreholder til to polt pære så en har park å blink i en å samme pære... men usikker på om dei lokale bavariane kan skaffe noge slikt elle GS har ikkje spurt.. hører jo om dei så lage en ekstra parklys pære i blinklyse det blir noge jalla.

Var kun selve blinklyktene jeg kjøpte. Pæreholderne er di samme gamle som jeg hadde fra før.

Vet ikke om det finnes pæreholdere av den typen du beskriver som passer rett i blinklysene uten modifikasjoner. Jeg hadde heller villet gjort som andre gjør og montert ekstra parklyspære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet heller ikkje om det finnes.. har hatt flere amcarer der det brukes... normalt at norge kutter strøm ledningen te parklyse da.. men disse lar seg åpnes å sette på ledningen igjen... ja vet heller ikkje om det finnes pære holderer til 21/5w-12 pære men va det eg lurte på om du fikk med.. burde jo ver enklet å koble med blinklys ledningene å støm fra ordinære parklyse... hadde jaffal fått lyse i mittpunkte så det ska stå då. å så org så muligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørekomputeren ligger i kombiinstrumentet i bilen. MID'en du har i midtkonsollen fungerer bare som et display og brukergrensesnitt. Når du ettermonterer navi, så vil skjermen ta over disse funksjonene.

Jeg har vel vært heldig med å finne deler til en rimelig pris. Oppsettet jeg har nå har vel kostet meg rundt 8000 kr.

Det finnes ikke alternativer som f.eks. Dynavin til e38. Så original navigasjon er foreløpig eneste alternativ, og vil sansynligvis alltid være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...