wicky124 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Passer ikke e39 navi over på e38? Da burde kanskje dynavin også passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Dynavin og Hualingan passer ikke til e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 åja oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Oransje blink bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Det har også skjedd andre ting med bilen i det siste Hint 1. side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 blir bare mere og mere perfect den bilen din, har du solgt m5 spiel og den gamle navien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Takker 4:3 navien er solgt ja for ikke så lenge siden. M5 speilene er også solgt. Syns e38 passer best med originale speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 looking good noe prosjekt med bakfangeren på gang og eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Nei egentlig ikke, men jeg holder på med noe annet. Det jeg holder på med nå, er noe jeg nesten holdt på gjøre i vår, men ombestemte meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 eksos? selg meg din gamle i såfall jeg er dritlei bråket no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Hehe! Ikke eksos heller Selv om jeg har lyst til det da. Det blir i såfall originalt alpina eksos jeg kommer til å bytte til. Lurer på hvordan lyden er på di pottene Skulle likt å visst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Du må ta et bilde så jeg får se helheten med de oransje baklyktene Har Alpina egen eksos, eller er det Eisenmann, Remus etc som leverer? Kan dette kanskje være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Du må ta et bilde så jeg får se helheten med de oransje baklyktene Skal fikse det om en liten stund. Akkurat nå står bilen uten støtfangere. Har Alpina egen eksos, eller er det Eisenmann, Remus etc som leverer? Alpina har vel på en måte egen eksos. Det er egentlig originale bmw potter som alpina har montert sine egne endestusser på. Om di har gjort noe med innmaten i bakpottene, vet jeg ikke. Egentlig rart hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Aha, har litt lyst på oransje baklykter til sommeren kanskje Kjøpte du fra GS? Ja, burde vel være mer som er gjort annerledes i og med hvordan selve motoren er i forhold til vanlige E38'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå