Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

:D Egentlig liker jeg originale felger, men 16" ser veldig lite ut i di store hjulbuene til e38.

Skulle kansje tatt en liten oppussing på di jeg har :-k

Jeg er og glad i originalfelger, da spesielt M-Parallel i 18".

Likte og "Vinterstuket" på denne veldig godt (Tilhører "Thuppu" på Bimmerforums):

bmw-740ia-winter-look_02.JPG

Tro om det blir noe værre og kjøre på 235 dekk på 18" felger, enn det er på 16". Det er jo plenty gummi igjen. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! :applause: Har tenkt på å skaffe meg sånn jeg også. :D

Hehe, jeg bestilte meg "original " delekatalog for E38 B12, fra en selger på ebay for en stund siden. Det dreide seg om den detaljerte katalogen for b12 5.7 og 6.0. Ble litt skuffa da jeg fikk konvolutten med katalogen i posten. Det viste seg at fyren hadde skrevet ut katalogen fra en .pdf fil på A4 ark og stiften den sammen. Kan vel egentlig si at jeg ble lurt :oops: Uansett ikke store tapet da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ble tålelig bra egentlig ja. Ser ikke at det er folie på :D Vet ikke hvor holdbart det er men :P Tenkte bare jeg skulle prøve hvordan det ble med oransje blink bak først. Det er ikke lamin-x. Kjøpte folien på størrelse med et a4 ark fra en selger fra Hong Kong på ebay. Noe lignende som det her: http://www.ebay.com/itm/12x12-Amber-Ora ... 3527wt_957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tålelig bra egentlig ja. Ser ikke at det er folie på :D Vet ikke hvor holdbart det er men :P Tenkte bare jeg skulle prøve hvordan det ble med oransje blink bak først. Det er ikke lamin-x. Kjøpte folien på størrelse med et a4 ark fra en selger fra Hong Kong på ebay. Noe lignende som det her: http://www.ebay.com/itm/12x12-Amber-Ora ... 3527wt_957

Stilig :) Ser meget bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fjernet du cd-veksleren fysisk, for å få plass til Dice enheten?

Isåfall, hvordan ser det ut der spilleren sto? bare et hull?

Bestillte en Dice her om dagen skjønner du, så jeg lurte egentlig på om jeg skulle begynne å lete etter bagasjerominnredning som kun har hull til Navi, og ikke til cd-veksler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en cd-veksler i bagasjerommet nå nei. Jeg fjernet den gamle jeg hadde før navi monteringen. Den cd-veksleren, som var en type "P", var ikke kompatibel med den nye radiomodulen jeg installerte (BM54). Så den ble solgt. Det er nå bare et hull der den sto, men det har ingen ting å si, siden det er en luke utenpå der igjen.

Dice-enheten har jeg forøvrig plassert i midtkonsollen i oppbevaringsrommet rett under midtarmlenet (luken bak telefonen på bildet)

z1m2pshsr086pygy98ds.jpg

Det følger med 4,5m tilkoblingsledning med Dice'n :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...