Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

750 stolper tror jeg blir bra. blitt flott interiøret ditt forresten :D

kjør på med spacers ja! skal bytte til bredere spacers jeg og tenkte jeg. forran iallefall. har lyst å bytte til noen skrudde. liker ikke de lange boltene..

hvilken et er det på alpinaene orginalt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den bilen på Bimmerforuma, og jeg må si at jeg ble overrasket over hvor mye det gjorde med "looken" på bilen.

Skulle egentlig hatt spacere selv, men har brukt så mye penger på bildeler denne uka, at jeg tror jeg må utsette det. ;)

Hva slags spacere har du nå, Space-ace?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 20 bak og 15 foran. felgene stammer fra 3serie skjønner du. mener å huske de er rundt et 35? så det blir et 15 bak og 20 foran sånn cirka med spacers på.

tenkte å prøve 20 foran, og kanskje 25 bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan nå sikkert få kjøpe de 15mm billig når jeg kommer så langt ; ) tenkte å kjøpe 25mm bak, også flytte de 20mm der foran :D

mener jeg skal ha ett sett med 10mm liggende en plass, ubrukt. kjøpte de til 730n, men de kom aldri på :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina felgene er 9x20 et20 forran og 10x20 et32 bak. Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg spacere men har vært usikker hvilken størrelse jeg skulle velge. Så kom jeg over denne tråden på bimmerforums der jeg fikk se spacere som passet bra til alpina felgene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært arttig å prøvd da, men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gå for 30/40 :) Det er vel fra 20mm og opp man får spacere som man skrur fast i navet med egne skruer. Det settet jeg linket til er vel beregnet for å skru igjennom med lengre hjulbolter (som følger med). Er sikkert fordeler og ulemper med begge typene :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At motorkraft å moment påvirker boltene til en viss grad desto lengre di er og jo større spacerne er kan jeg være enig i. Men jeg vil tro at kreftene og påkjenningen på hjul og bolter er mye større ved nedbremsing og i allefall kraftig nedbremsing. Og så er jeg usikker på om det faktisk er bedre med spacere som man skrur fast i navet når de ikke er større enn 20mm. Hodene på boltene blir jo desto mindre. Vil ikke det ha noe å si da? Settene er jo tuv godkjente. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 20mm er skrudde. Men trur ikke jeg ville hatt tynnere spacere enn det aom.er skrudd. Blir veldig lite gods , samt at boltene blir veldig korte som 740av skriver. Trur ikke det er noe problem med lange bolter på 15mm. merker ikke noe forskjell jeg iaff.

Men liker ikke bt skrudde best tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...