Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

shit :shock: får håpe at det der var noe billig skittt..

men det ser ut til at de originale boltene hans stakk for langt ut ? isåfall vil nok ikke felgen legge seg 100% flatt med spaceren. da kan nok dette skje ..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 18mm foran med lange bolter, og 30mm bak som er skrudde i navet og separate bolter til felgene.. Boltene til spacer og til felger er like lange som vanlige originale bolter så tror ikke det er no stress.. :)

Ok. Jeg tror det skal gå bra med 15mm forran og 20mm bak med lange bolter. Er vel boltene på framhjulene som utsettes for mest stress uannsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke BT liker noen spacere over 7mm (15mm per aksel) :?

Joda.

Lovverket sier at det sporvidde-endring under 15mm trenger ikke godkjennes. Mens sporvidde endring over 15mm må godkjennes i vognkort.

Dvs. at spacere med TUV godkjennes, sålenge felg og dekk ikke går utenfor resterende lovverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har det skjedd litt til med interiøret. Alle dørsidene er ferdig, og jeg har fått 750 b-stolpe dekslene. De ble lakkert med en gang.

fe5dff6a.jpg

Montert i bilen

8a1fe23a.jpg

Fikk også en sånn i samme slengen:

d9109dab.jpg

b1c0efa3.jpg

I morgen kommer det mest sannsynlig spacere til meg i posten også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at din tralle er tøff. <3

Ble forresten utrolig tøft med todelt farge på dørene :P

Takk :D Er veldig fornøyd med hvordan det ble. Gjenstår bare å få hatthylla sort nå :) Den har jeg andre planer for også :wink:

Du får det altså gjort! Nydelige modifiseringer :D

Det kommer seg etter hvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å sysler litt nedi garasjen min nå om dagene. Har tenkt å gjøre det litt lysere og triveligere der. Har vært mørkt å trist inni der helt siden vi flyttet inn.

Har malt både tak og vegger i går og i dag

c313d21e.jpg

Det vil bli montert en del belysning etter hvert også. Skal ha 6stk 2x36w lysarmaturer i taket og så blir det 3stk 1x36w montert et stykke oppe på langveggen og 2stk 1x36w på bakveggen

daa45d20.jpg

Fin innredning? :P

68277ff1.jpg

Mye rot ennå

2e3e7b54.jpg

Gulvet er et sorgens kapittel, så det skal også utbedres. Men det blir ikke i denne omgangen. Kansje til sommern eller høsten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...