740AV Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Tror ikke BT liker noen spacere over 7mm (15mm per aksel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 http://www.v6performance.net/forums/7th ... acers.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Jeg har 18mm foran med lange bolter, og 30mm bak som er skrudde i navet og separate bolter til felgene.. Boltene til spacer og til felger er like lange som vanlige originale bolter så tror ikke det er no stress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 http://www.v6performance.net/forums/7th-generation-honda-accord-2003-2007/207606-what-happens-when-you-cheap-out-wheel-spacers.html shit får håpe at det der var noe billig skittt.. men det ser ut til at de originale boltene hans stakk for langt ut ? isåfall vil nok ikke felgen legge seg 100% flatt med spaceren. da kan nok dette skje ..(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Jeg har 18mm foran med lange bolter, og 30mm bak som er skrudde i navet og separate bolter til felgene.. Boltene til spacer og til felger er like lange som vanlige originale bolter så tror ikke det er no stress.. Ok. Jeg tror det skal gå bra med 15mm forran og 20mm bak med lange bolter. Er vel boltene på framhjulene som utsettes for mest stress uannsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tror ikke BT liker noen spacere over 7mm (15mm per aksel) Joda. Lovverket sier at det sporvidde-endring under 15mm trenger ikke godkjennes. Mens sporvidde endring over 15mm må godkjennes i vognkort. Dvs. at spacere med TUV godkjennes, sålenge felg og dekk ikke går utenfor resterende lovverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tror ikke BT liker noen spacere over 7mm (15mm per aksel) finnes det noe som helst BT liker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tror ikke BT liker noen spacere over 7mm (15mm per aksel) finnes det noe som helst BT liker? Mangellapper og kverulanter. Da tar de frem saksa og blokka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Da har det skjedd litt til med interiøret. Alle dørsidene er ferdig, og jeg har fått 750 b-stolpe dekslene. De ble lakkert med en gang. Montert i bilen Fikk også en sånn i samme slengen: I morgen kommer det mest sannsynlig spacere til meg i posten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Jeg føler at din tralle er tøff. <3 Ble forresten utrolig tøft med todelt farge på dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Du får det altså gjort! Nydelige modifiseringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Jeg føler at din tralle er tøff. <3Ble forresten utrolig tøft med todelt farge på dørene Takk Er veldig fornøyd med hvordan det ble. Gjenstår bare å få hatthylla sort nå Den har jeg andre planer for også Du får det altså gjort! Nydelige modifiseringer Det kommer seg etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Fått spacere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Holder på å sysler litt nedi garasjen min nå om dagene. Har tenkt å gjøre det litt lysere og triveligere der. Har vært mørkt å trist inni der helt siden vi flyttet inn. Har malt både tak og vegger i går og i dag Det vil bli montert en del belysning etter hvert også. Skal ha 6stk 2x36w lysarmaturer i taket og så blir det 3stk 1x36w montert et stykke oppe på langveggen og 2stk 1x36w på bakveggen Fin innredning? Mye rot ennå Gulvet er et sorgens kapittel, så det skal også utbedres. Men det blir ikke i denne omgangen. Kansje til sommern eller høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 hva slags mistenkelige planer har du for hattehylla da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå