635csi Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Fått seg et fint hjem den bilen din nå Skal du på noe treff i nærmeste fremtid da? Skulle vel inspisert alle oppgraderingene siden sist jeg så bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Tror bilen trives bedre i garasjen nå ja Målet er å komme meg på flere treff i år. Blir vel GS treffet først mest sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Lekker garasje og lekker bil. Alt blir så mye bedre når man har en skikkelig garasje man kan holde på i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Takker Var godt å endelig få skikkelig med lys i garasjen. Ble lei av å bruke halogenlyskaster og å svirre rundt med hodelykt inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Er det ikke et treff i Molde du kunne deltatt på neste helg da? Show`n shine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Er det ikke et treff i Molde du kunne deltatt på neste helg da? Show`n shine? Absolut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 De stiller vel i en litt høyere klasse enn meg de som stiller ut bilene sine der Har vært morsomt å tatt en tur innom å sett da. Men jeg har omtrent husarrest for tia da madammen har eksamenstid nå snart. Håper å slippe fri litt før GS treffet. Så jeg rekker å ta litt shinings på bilen først Har blitt fint å lyst i garasjen også nå, så jeg kan stå inne å ta poleringsarbeidet hvis det blir drittvær før treffet. Noe det ofte blir her på Nordmøre Hvilken voks anbefaler dere? Tenkte å bruke Meguiars DC 3stegs serie først, men bare steg 1 og 2, og en annen voks til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Da er det straks klart for polering også Knappe 2 uker til treff hos GS-bildeler, så da skal jeg prøve på å få litt mere glans på den Så i dag fikk den seg en grundig vask etterfulgt av en runde med clay på dørsider, for og bakskjermer og bakluke. Var ikke så veldig mye dritt å hente med clay'en, men litt var det da. Tenkte å prøve meg på maskinpolering denne gangen Har noen vaskeriper her og der, og hologrammer enkelte plasser men stort sett er det ikke så ille. Eneste er et par dype riper på venstre bakdør. De er jeg redd for har gått gjennom klarlakken Uansett håper jeg på få orden på de fleste problemområdene. I denne forbindelse har jeg bestilt meg en Kestrel DAS6 pro DA poleringsmaskin: http://bilnerden.no/index.php?main_page ... cts_id=203 Med en slik pakke: http://bilnerden.no/index.php?main_page ... cts_id=201 Voks til slutt blir Dodo Juice Purple Haze: http://www.blankbil.no/ds_product_info. ... cts_id=441 Krysser fingrene og håper det blir bra sluttresultat for en nybegynner Skal ta tiden til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Blir nok bra med polering, skulle så abolutt ha gjort det selv Men jeg må bare spørre en gang til, hvor kjøpte du den oransje filmen du har på baklyktene igjen? Jeg finner det ikke på lamin-x.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Finner ikke igjen selgeren jeg kjøpte film av. Men du kan jo prøve denne: http://www.ebay.com/itm/12x12-Amber-Ora ... 4161wt_957 Sikkert like bra, om ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Takk takk Finner det ikke noen andre plasser så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Synes den filmen så litt gul og "ettermontert" ut? altså, jeg vet den er ettermontert, men hadde blitt penere om den var mer oransje, tro den hadde sett mer org ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 De er ikke så ulike de oransje facelift lyktene som er blankere faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Herlig bil! Råflott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Klar for treff i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå