Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Du husker sikkert ikke hvordan kattene sine ser ut,av?

Finner nemmelig ikke helt ut hvilken type jeg har sjø. gs trudde jeg skulle ha en med to lambdaer. Men jeg ser bare en hos.meg, men mulig en er fjernet..

Haff nemmelig lyst å kjøpe katter fra m60 sjø om de passer.koster 2600 vs 3600/stk. ligner jo på m62 sine. Er en lambda der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva slags dekkdim ruller du på for tiden?

Prøver å finne ut av hva slags bredde og innpress jeg skal ha på felgene, og foreløpig ser det ut til at 19 eller 20 x 11" ET 20 skulle passe ganske bra. :-k

Kan hende man må ha litt høyere innpress, da ET20 vil bygge nesten en tomme utover, altså tilsvare at du kjører med 25mm spacer. kan være at ET25 hadde blitt bedre.

Edit:

Fremme tror jeg 19 eller 20x9.5 ET 14 skulle bli greit, da dette skulle bli ganske nærme det du har med 15mm spacer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Scan0001.jpg

:D

Har ikke skjedd så veldig mye her i det siste. Jeg har fått lakka opp venstre bakdør da, pga. noen dype riper og rust nede på hjørnet mot hjulbuen.

Har også kjøpt meg ny hattehylle, eller iallefall halve av den, som er svart. Denne er fra en bil med DSP lydanlegg. Så da mangler jeg den halvdelen der høytalerne er for å få den komplett. :) Får lete litt videre på ebay og sånt.

Ellers så er det snart tid for en liten service igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staslig katalog da :D

hvem var de som lakka for deg da? Ble så skuffa sist jeg var til strand at jeg vet om jeg skal dit neste gang ass. De bomma med fargen (for mye metallic) samt at det er mye støv i lakken.. Jeg lakka uten kvittering så da mistet jeg på en måte klageretten og :-k

Er dette tilfelle til deg (om du brukte de) ? dumt at alle andre lakksjapper er så misslykka dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig overraska da jeg fikk katalogen :D Det er vel bilder fra GS treffet i fjor :D

Var Strand Autolakk som lakka for meg sist ja. De har gjort alt av det lakkarbeid som er utført på bilen min mens jeg har hatt den. Har alltid vært strålende fornøyd med det de har gjort jeg altså :D Jeg var med selv å fant riktig farge første gangen de lakka for meg. Veldig bra fargelikhet og ikke no støv heldigvis.

Tror det kan være værre med en sånn sortfarge som du har med tanke på fargelikhet og med synlig støv i lakken. :-k Grå er vel den værste fargen å få lik.

Nå har vel Strand lagt ned driften også dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi har de lagt ned ja. De sug! Hørte de skulle rive bygget deres, så det er tydeligvis vanskelig å finne noe nytt..

Trur jeg skal prøve bilskadereperatøren neste gang da. Han som holder til på tornes de. Jacobm5 her innne har skrytt endel av han. Han som reppa rusta på 730n min den gangen. Var halv pris hos han i forhold til innlandet den gangen : ) litt tungvint å dra dit men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle visst rives bygget de holder til i ja. Vet ikke hva som skal bygges der nå. Etter som jeg forstod det, så var det vanskelig å finne ny plass. Det er sikkert dyrt å flytte en sånn virksomhet også. Ikke minst dyrt å drive :?

Syns det er veldig dumt at de avslutter drifta. Har som sagt vært veldig fornøyd med arbeidet de har gjort og så har de vært rimelige.

Får håpe jeg slipper mere lakking på ei stund nå. Men man vet aldri. Får prøve bilskadereparatøren neste gang jeg også da muligens :D

Men var det bakluka di som du lakka sist og fikk støv i eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bakluka var de bare en nupp, men på skjørta var de litt mer. Samt de har sprukket opp en plass, og noen sår som vurde vært fikset litt før de lakka. Menmen sånn som skjer.

Men jeg lurer på om ikke de nuppene kan poleres/våtslipes bort :-k Men de er ikke ille altså, jeg er bare kresen :P gidder ikke å lakke de på nytt for dette dog. Tar de heller når de blir litt striper etter sko, steinsprut etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

vet du om det er noen "skjulte" skruer på dashen du av? har løsnet alt jeg kan finne nå men den sitter så godt lell. tør ikke å dra...

er det noen under der airbagen står? fant ikke noe passende verktøy å poppe opp dekselet der med i sta sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...