Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Valgte Hertz kassa fremfor RF pga pris, og at fordelen med at RF kassa er smal ikke nødvendigvis er noen fordel for meg.

Det at RF kassa er smal gjør at den må skrues fast for at den ikke skal velte baki bagasjerommet, og da er det ikke like lett å benytte hullet der skiposen er/var til transport. Hertz kassa kommer vel sikkert til å stå av seg selv og blir enklere og koble fra og å hive ut eller bare skyve til sides.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette ja :) Blir en praktisk løsning i forhold til det jeg har.

Kan være greit at kassa sitter fast på et vis uansett om den er smal eller ikke. Jeg bruker en jekkestropp til å feste kassen i lastestroppene i bagasjerommet på min. Ser ikke pent ut, men jeg har en "bakvegg" som skjuler hele stereo`n i tillegg. Har tatt bort skiposen for å få lyden inn i cupèen jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilkene elementer gikk du for i hattehylla da? kan det være motfase siden det hørtes bedre ut når du kobla ut to tru?

sitter å tenker på en smart plass å montere forsterkeren jeg også. er så fullt inni det rommet... burde egentlig byttet ut cdveksleren med en slik ipod/usb sak jeg også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble noen 5.25" fra jvc av billigste sort. Angrer litt på det kjøpet. Men det var ikke mere en 400kr for 2 par så.

Skal sjekke om det er gjort en feilkobling en plass. Mener jeg hadde tunga beint i munnen da jeg kobla :P

Men uansett blir 1 par koblet bort og fjernet når sub'en skal inn.

Hvis du fjerner cd-veksleren din space-ace og monterer en dice eller noe sånt, så kansje du får plass til forsterkeren der cd-veksleren stod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble brukbar lyd og trøkk faktisk. Basskassen var litt annerledes utformet enn jeg trodde faktisk. Utifra bildene så det ut som at siden der elementet sitter var skrå. Men det er bakveggen som er skrå.

Så det ble en liten spesialløsning her i stedet. Hevet framkanten på kassen litt slik at siden med basselementet ligger an mot bakseteryggen. Det ble faktisk bedre slik syns jeg da basselementet ble mere sentrert i skiposehullet. Dere kan skimte bunnen av kassa på bilde 2 og 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...