Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

ser meget bra ut det der. wicky; bilen ser mye bedre ut live enn på bilder med shadowline'n :D

får jeg spørre hva fjærer og dempere kostet?

trur du lowtech demperene dine passer meg da? isåfall kan jeg jo kjøpe av deg de kanskje og bestille fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler nesten at det mangler noe på bildet... har du ett likt bilde MED kromlister?

Kromlistene kommer nok ikke på igjen. Har krom nyrer og kromlist på bakluka og det får være nok :wink: Har flyttet kromdetaljene til interiøret istedet. Er forresten på utkikk etter helkrom innstegslister.

Et bilde av bilen med kromlister skal du få da wicky :)

FB14B20B-8E12-43ED-A50C-3565A17AEC43-131-0000000ABA2D75F5.jpg

Må ikke senke for mye bak da, nærmest perfekt nå. ;)

Blir bare 1 - 2 cm lavere tenker jeg. :)

Må ta med meg bilen på jobb og stille den over verkstedgrava for å justere på ventilen på nivåreguleringa.

ser meget bra ut det der. wicky; bilen ser mye bedre ut live enn på bilder med shadowline'n :D

får jeg spørre hva fjærer og dempere kostet?

trur du lowtech demperene dine passer meg da? isåfall kan jeg jo kjøpe av deg de kanskje og bestille fjærer.

Lowtec demperne har jeg dessverre solgt space. Har Supersport demperne ennå, men vet ikke om de er av beste kvalitet. Skal få de superbillig hvis du er intr. De er uannsett bedre enn brukte originaldempere da. Originaldempere kan fort ta kvelden om man senker mere enn 30 - 40mm. Bak kan man bruke originale dempere på 60-25 senkesett.

På Fahrwerke24.de koster KAW senkesettet men modifiserte KYB dempere 800€ :)

Jeg betalte 650€ for 4 fjærer og 2 dempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med EU-godkjenning, og bilen din er uten tvil penest med shadowline :)

Takk for det :D Vurderte mye frem og tilbake før jeg byttet til shadowline lister. Var veldig nyskjerrig på hvordan det ville bli med blank svarte lister. Må si jeg ble fornøyd med hvordan det ble. Kunne også ha tenkt meg blank svarte lister på støtfangere og dørsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å senke bilen bak litegranne på nivåreguleringa.

Men her ble jeg litt skuffa gitt :( Bilen ville bare gå oppover når jeg prøvde å justere på ventilen. Fikk senka den ned igjen da, til dit den var da jeg starta.

Så dette betyr vel egentlig at den allerede var justert til bunns. Forklarer kansje litt at bilen føles litt myk på fjæringen bak :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro den står i bunn som "standard". Den skal jo i utgangspunktet bare kompansere for økt vekt, ergo ingen behov for å kunne gå lavere.

Er vel derfor de insisterer på å levere bakfjører med senkesettene.

Gikk forøvrig på samme smellen selv, når jeg prøvde å justere min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...