740AV Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Var et bra bilde det der ja Er godt fornøyd med hvordan bilen ser ut sånn som den er nå. Går jo å tenker på om det er noen forandringer jeg kan gjøre på den hele tiden da. Begynner å gå tom for ideer, og det er litt skummelt, hehe. For da kan det hende jeg kommer på å selge. Men det har jeg egentlig ikke lyst til da. Har Alpina dekor-striper liggende men er veldig i tvil om jeg kommer til å ha de på. Jeg har hatt lenge planer om å fått tonet rutene på bilen, og det håper jeg blir om ikke alt for lenge. Eksos er også noe jeg tenker på, evt . org. alpina eksos eller noe Ellers må jeg si at det var et kjempebra biltreff GS holdt i går. Mange flotte biler, mye å se på. Sånn brukelig bra vær også Prøvde å ta litt bilder i går, men det var ikke så lett. Bilene var parkert tett i tett, og det var mye folk som gikk i veien E38'n Compacten fraseg slengt i et hjørne På tur hjem S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 helt nydelig denne lett toning av rutene hadde sikkert ikke blitt feil nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Fin bil ja. Artig å se bilen og hilse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Takk i like måte du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Har bilde av bilen din jeg også. Prøvde og ta bilde av Alle E38 jeg møtte på kjøreturen. (Iphone 5S) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 flått bil du har. liker det jeg kaller "original stuket" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 Da har jeg fikset DAB+ i bilen. Betjening via knappene på headuniten og ratt Montert ekstra skjerm på midtkonsoll S.Hafsmo og APedersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Tøft! Original skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 tøft! hva brukte du for å få dab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Tøft! Original skjerm? Skjermen er nok ikke original nei. Er sånn kina-vare. Får kjøpt den i svart, grå eller beige og med eller uten DVD-spiller. Synes den ligner litt på den originale skjermen man fikk til e65/e66. tøft! hva brukte du for å få dab? En sånn: http://www.navlinkz.de/en/Interfaces/Interfaces-by-vehicle/BMW/Professional-I-bus/c-LOGiC-BMW-Professional-without-iDrive-MK2-MK4-AUX.html Og en sånn: http://www.navlinkz.de/en/DAB/DAB-tuners/DAB-radio-tuner-with-OSD-and-USB.html I tillegg har jeg en Alpine KCE-425i iPod video interface tilkoblet c.logic enheten. Kan ta noen screenshots fra den også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Aha Slutta å bruke mediabridge boksen nå som du har dette da? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Nei faktisk så er den i bruk mere nå enn noen gang Riktig nok i en annen bil, compacten Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Skjermen er nok ikke original nei. Er sånn kina-vare. Får kjøpt den i svart, grå eller beige og med eller uten DVD-spiller. Synes den ligner litt på den originale skjermen man fikk til e65/e66. En sånn: http://www.navlinkz.de/en/Interfaces/Interfaces-by-vehicle/BMW/Professional-I-bus/c-LOGiC-BMW-Professional-without-iDrive-MK2-MK4-AUX.html Og en sånn: http://www.navlinkz.de/en/DAB/DAB-tuners/DAB-radio-tuner-with-OSD-and-USB.html I tillegg har jeg en Alpine KCE-425i iPod video interface tilkoblet c.logic enheten. Kan ta noen screenshots fra den også etterhvert Har du en link til der du kjøpte skjermen/enheten der orginal radio skulle sitte? Er det mye styr med koplinger? Monterte dab i en 540 jeg hadde, og der måtte alt av seter, mitt-konsol og matter ut.... Som du sikkert vet skal jeg skifte i min E38 735. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Tenker du på 16:9 skjermen der forran? Var ikke mye styr å montere dab i min. Nesten alt av koblinger er gjort i bagasjerommet ved navileseren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå