SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Kan vel igrunn oppdatere litt! Helt glemt det. Siste nå er at jeg har kjøpt meg M3 diffuser innsats til bakfangeren, i morgen blir det rensing av gulvteppe, med mindre jeg smadrer mercedes-kjøreskole-bilen når jeg skal ha bykjøring i morra Foran i motorommet, bak lyktene er det klart for lakk, neste som blir angrepet er sideskjerm og grillramme foran! Da blir det og få tak på noe lakk og få lakkert det som skal. Kommer nok noen nye bilder i forholdsvis bedre kvalitet enn hva det har vært i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Liker framgangen her veldig godt Steffen M-tech diffuser kommer til å gjøre mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Spank you sir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Send en melding når du er på verkstedet og kjeder deg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Nye lister på fangern, og "prøve montert" Måtte sette sammen baken sånn ca for og se hvordan det ble med diffusern! Mangler bare dobbel endestuss nå, så er jeg vel så og si ferdig bak, foruten om at det kommer carbon emblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Nice! Holdt du på lenge? Skulle egentlig cruise forbi og se om du var der, men jeg måtte slukke noen små branner rundt omkring i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Syntes du burde hatt en liten vinge og bakrutesenker også da, før hekken er HELT ferdig Men dette så jo skambra ut... Hyggelig å se at lyktene mine får et godt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Se der ja! Der er felgene på : ) Litt småjobb så er de så fine som fy. Ang. hva jeg hadde på de, så hadde jeg faktisk 225/45 bak og 225/45 foran. Hehe. Men måtte dette så ikke de subba bak. Men var så pent å se på og! Fint å se at felgene er hos en som tar vare på : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Takk for svar folkens Njae, vinge.. Usikkert, kanskje en E46 M3 flip? Noe mer enn det passer ikke E36 sedan.. Ang. felgene så blir det 215/35-18 foran, og 225/35-18 bak. Så det spørs om jeg finner noen i moss som klarer og legge på det Fant brått ut i går at jeg må bytte venstre hjulbue bak.. Lå et 5mm tjukt sparkel lag der, som dekka rusten under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Blir bra det her! Blir det hellakkering til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Skal prøve og lure meg unna det i første omgang. Vi får se nærmere sommeren hva jeg får råd til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Blir veldig bra dette Steffen! Må si jeg har fått sansen for sorte 4-dørs (og tø-dørs) e36 nå for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Hehe, liker hva jeg leser Fredrik! Scampi: Glemte jo totalt og svare deg. Holdt på til rett i overkant av 11.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 En liten stund siden siste oppdatering her nå. Det skjer stadig vekk noe, eneste rusten som er igjen på bilen nå er bakplata, ny blir innhandlet uka som kommer, og vil bli på sveiset asap. Fant ut at jeg må bytte dempere, så tenker at jeg prøver "Tuningart" coiloversene i første omgang, se hvordan disse er! Har fått tatt frem M3 diffen og malt den, så nå nærmer vi oss diffbrems, og ikke sveisa sperre! Har også fått skrapa reint i venstre hjulhus foran, og fått svarta opp med tektyl, så nå ser det "noe" bedre ut der. I dag fikk jeg vært hos "Smez" her inne, og hentet M3 drivaksler og nav, M3 stabstag bak, og noen senkefjærer. Så nå begynner ting og gå rett vei her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå