Gå til innhold

FORSLAG forum "endring"!

håk
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å ser etter deler i salgstråden, men hva med å dele inn denne tråden (salg:deler) i bilmodell? Jeg ser etter E39 deler, men det må letes mye! er mest til E30/36...

Altså:

"Salg: Deler" (og under denne bilalternativ)

E21

E30

E36

E39

OSV

Ryddig eller surr? ville hjulpet meg en hel del hvertfall :)

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se for meg at hvis jeg f,eks skal ha Lmm til e36 da.så blir det mye leting etterhvert hvis det skal være 400 sider med deler til f,eks E36. tror kansje at det da er lettere og se på overskrift under deler selges. den tråden vil jo bli fryktelig lang etterhvert.(da mange kommer med spørsmål og kommentarer på hver del) Og da mest sannsynlig med deler som er solgt. Så jeg tror det kommer til å bli rot. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delene går på tvers av modellene, så det er et dårlig forslag.

Skal det deles så må det deles avhengig av hva delene.

- Motor og el.nett

- Understell

- karosseri og interiør

f.eks. mer oppdelt enn det er overkill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, syns hvertfall tråden er rotete som den er nå... og hvis du skal se etter lmm til e36 er det hvertfall mange sider nå. vil jo ikke fjerne søkefunksjonen

Kansje en ide og dele opp etter deletyper da? Motordeler..karosseri..understell etc..? og kansje underkatogeri med biltype og/eller motortype? Vet ikke jeg. Regner med moderatorer har tenkt ut dette tidligere, og evt vurdert for og imot..

Men syns egentlig det funker greit som det er og jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slagsforumet kan nok være litt forvirrendeo man er ny innen BMW, men mye hadde vært løst om folk hadde vært flinkere til å lage bedre overskrifter. Evt et ferdig oppsatt skjema som man fyller ut, slik at ting blir litt ryddigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men mye hadde vært løst om folk hadde vært flinkere til å lage bedre overskrifter.

Veldig enig! Tror nok mye av problemet hadde vært løst om vi alle hadde skrevet riktig overskrift i stedet for "deler selges" etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bruke søkefunksjonen på "endringer forum" også :)

Dette er jo noe som kommer opp med jevne mellomrom.

I dette tilfellet er det jo selgeren selv som velger hvor mye han egentlig vil selge det han har:

"Masse ting" = Han har ikke lyst til å selge i det hele tatt. Det meste i tråden er sikkert skrap.

"frontlykter" = Han har sånn passe lyst til å selge, men mest lyst til å gjøre folk som er ute etter lykter til en annen modell frustrert.

"frontlykter e46" = Passe seriøs

"Frontlykter e46 facelift" = Han vil selge og er en ryddig type

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...