Gå til innhold

Mikael's 5 serie

Mikael-B
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig bil du har der, liker spesielt interiøret *sikle* . Ser du handlet inn noen felger på side 1 (bilde nr 14). Har noen kjipe orginale 15"ere selv og synes de som du hadde på det bilde var ganske fine. Kan jeg få spørre om de er replica og isåfall om hvor du kjøpte dem, :)? Synes det blir for dyrt med Orginal BMW felg så er på letern etter replica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grom E39 du har! :applause:

Veit du forresten kor mykje den er senka?

Takker : )

Nei, det aner jeg ikke egentlig. Den er skrudd i bunn foran og har rundt 2,5 - 3cm med gjenger igjen bak.

Skal bytte til 215/35 dekk og ha større spacere, så håper jeg kan kjøre litt lavere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lekkert Michael. Det gjør seg med litt skikkelig voks og bilpleie! 8)

Tusen takk :) Ja, det hjelper veldig mye!

Skal forhåpentligvis ta en vårshine på begge disse bilene snart, desverre kommet endel riper i min etter vinteren. 211en blir nok grom til sommeren den og, fyren har god smak for felger og senk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA Technix. Tja, både og. Er billige greier.. skal jo være rustfritt, men det ruster jo som aldri før ;)

I tillegg kommer det aldri ordentlig lavt. Står jo i bunn foran, og vil helst hatt 3-3,5 cm til hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de fleste er ganske like synes jeg. Har prøvd Supersport og tre FK varianter, og var ikke akkurat imponert i forhold til disse.. Skal jeg bytte blir det nok noe mer proft, som KW V2, Bilstein PSS9 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...