AngryBird Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Nydelig bil du har der, liker spesielt interiøret *sikle* . Ser du handlet inn noen felger på side 1 (bilde nr 14). Har noen kjipe orginale 15"ere selv og synes de som du hadde på det bilde var ganske fine. Kan jeg få spørre om de er replica og isåfall om hvor du kjøpte dem, ? Synes det blir for dyrt med Orginal BMW felg så er på letern etter replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Takker. Hadde først noen replica, men fikk senere samme felgene bare originale BMW vet ikke merke på de replica'ene men. Det er hvertfall original felg til E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Tok en liten fotoshoot sammen med en kamerat, det er ikke redigerte bilder, og heller ikke brukt stativ etc. W211 har KW V2 og Keskin KT4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Grom E39 du har! Veit du forresten kor mykje den er senka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Skikkelig lekkert Michael. Det gjør seg med litt skikkelig voks og bilpleie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Gromt Mikael! Helt rå den E39'en din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Grom E39 du har! Veit du forresten kor mykje den er senka? Takker : ) Nei, det aner jeg ikke egentlig. Den er skrudd i bunn foran og har rundt 2,5 - 3cm med gjenger igjen bak. Skal bytte til 215/35 dekk og ha større spacere, så håper jeg kan kjøre litt lavere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Skikkelig lekkert Michael. Det gjør seg med litt skikkelig voks og bilpleie! Tusen takk Ja, det hjelper veldig mye! Skal forhåpentligvis ta en vårshine på begge disse bilene snart, desverre kommet endel riper i min etter vinteren. 211en blir nok grom til sommeren den og, fyren har god smak for felger og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Gromt Mikael! Helt rå den E39'en din! Tusen takk for det Kunne godt tenkt meg felgene dine men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Gromt Mikael! Helt rå den E39'en din! Tusen takk for det Kunne godt tenkt meg felgene dine men Merca til Rune vell? Isåfall har vell han "aldri" senka en bil før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Hehe, merca til rune ja. Han er litt flau over å kjøre rundt så høyt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hvilket senkesett kjører du? Fornøyyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 TA Technix. Tja, både og. Er billige greier.. skal jo være rustfritt, men det ruster jo som aldri før I tillegg kommer det aldri ordentlig lavt. Står jo i bunn foran, og vil helst hatt 3-3,5 cm til hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Ok, har titta på det, og vurdert det litt, men en får jo som regel hva man betaler for. Kanskje bedre og spare en måned til og få noe som er ett par hakk bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Tja, de fleste er ganske like synes jeg. Har prøvd Supersport og tre FK varianter, og var ikke akkurat imponert i forhold til disse.. Skal jeg bytte blir det nok noe mer proft, som KW V2, Bilstein PSS9 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå