-Erik- Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Har du ikke en hjelpefjær du kan ta ut da Mikael? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Joda Men skulle gått ann å kjørt skikkelig lavt uten å ta av den og ;p Tenkte å ta de av når absolutt all snøen har gått, fortsatt litt på noen sideveier oppe hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Kan tenke meg det er litt snø igjen hos deg ja Gleder meg til å se den 3cm lavere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Gleder meg spesielt mye til å se Rune sin 4-5 cm lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Den E39'en din er virkelig bøs! Merca så heller ikke akkurat stygg ut, sleng gjerne ut flere bilder av begge bilene - gjerne etter ytterligere senking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Utrolig så tøff den har blitt! Liker stilen godt med svart lav bil og breie hjul Men syns du burde hatt blanke nyrer? Satser på at min blir noe i samme kategorien når jeg får på coilovers Takk for god inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Tusen takk Joda, driver å bytter litt på mellom helsvarte og originale facelift nyrer, finner ikke helt ut hvilke jeg liker best. Noen flere bilder fra samme fotoshooten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 O'store spørsmål! Blanke nyrer eller helsorte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Blanke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Det må nok bli det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Skikkelig fin bil du har der! du har gjort myeeee riktig med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Takk Noen som har peiling på ettermontering av glassluke? Har en fra528 touring jeg tenkte å sette inn, men usikker på om det passer i det hele tatt. Får bare prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Vår-korrigering av bilen med litt voks efterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Den var litt mer mafia med sorte nyrer da, men absolutt en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå