Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Joda Men skulle gått ann å kjørt skikkelig lavt uten å ta av den og ;p Tenkte å ta de av når absolutt all snøen har gått, fortsatt litt på noen sideveier oppe hos oss.
-Erik- Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Kan tenke meg det er litt snø igjen hos deg ja Gleder meg til å se den 3cm lavere hehe
Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Gleder meg spesielt mye til å se Rune sin 4-5 cm lavere
caaatooo Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Den E39'en din er virkelig bøs! Merca så heller ikke akkurat stygg ut, sleng gjerne ut flere bilder av begge bilene - gjerne etter ytterligere senking!
Netlandet Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Utrolig så tøff den har blitt! Liker stilen godt med svart lav bil og breie hjul Men syns du burde hatt blanke nyrer? Satser på at min blir noe i samme kategorien når jeg får på coilovers Takk for god inspirasjon!
Mikael-B Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 Tusen takk Joda, driver å bytter litt på mellom helsvarte og originale facelift nyrer, finner ikke helt ut hvilke jeg liker best. Noen flere bilder fra samme fotoshooten:
Mikael-B Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 O'store spørsmål! Blanke nyrer eller helsorte ?
Joffen92 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Skikkelig fin bil du har der! du har gjort myeeee riktig med denne!
Mikael-B Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 Takk Noen som har peiling på ettermontering av glassluke? Har en fra528 touring jeg tenkte å sette inn, men usikker på om det passer i det hele tatt. Får bare prøve
Mikael-B Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 Vår-korrigering av bilen med litt voks efterpå
Eivimath Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Den var litt mer mafia med sorte nyrer da, men absolutt en pen bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå