Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en sånn bil så vil jeg ha:

Xenon(jalla uten)

PDC(veldig greit)

Skinn(selvfølgelig)

Automat(svær dieselmotor)

Takluke(deilig om sommeren)

Orginalt Preformance høytalersystem(har det i gamlebilen)

Cd veksler(har det i gamlebilen)

Koppholdere(jalla uten)

Er litt usikker på om det er standard men kunne også ha nevnt el seter med memory, både fordi vi er to som bruker bilen og fordi jeg har det i 520en. Kan jo ikke være dårligere enn den :wink:

Skrevet

Gammel leasing-bil det satses på? MYE å spare der.

Tok nettopp inn en 06 A4 2,0Tdi Quattro Avant på jobben. Kom på 200K ferdig inn i landet. Selges for 280K...

Skrevet

Ja jeg tror han jeg skal bruke får den veldi billig. han sa til meg at vist jeg ikke skulle ta helt av med skjermer i setene å mye sånn så skulle han klare å få en veldi grei bil får 300-350000. Ja ting jeg skal ha er som sagt og nevnt:

-komfortseter med svart skinn

-pdc

-soltak

-automat

-prof navi

-regnsensor

-shadowline

-xenon

-to delt klima

å håper på hifipakken

så håper jeg det følger med litt ekstra småting utenom:)

sier jo selvfølgeli ikke nei takk til m pakke.

noen som vet om det er mange forskjellige komfortsetepakker eller om det bare er en type?

Skrevet
Ja jeg tror han jeg skal bruke får den veldi billig. han sa til meg at vist jeg ikke skulle ta helt av med skjermer i setene å mye sånn så skulle han klare å få en veldi grei bil får 300-350000.

Bruker du firma eller privatperson til å hente bilen? Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en brukt i Norge, men ser at det kan være store penger å spare på å hente en fra Tyskland. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg ikke til å dra ned selv, har rett og slett ikke tid :roll:

Skrevet

det er privatperson. han har holdt på med dette veldi lenge. tror ikke han tar mer enn noen tusen får å hente bilen pluss det han klarer å prute den ned fra prisantydningen om jeg får vite :)

Skrevet

Varme i baksetene synes barna er digg.

Comfort seter med memory

Adaptive xenon lys

Tlf i mittarmlene

Stort soltak

Regnsensor

Store Navi

For og nevne noe

Skrevet

Noen som har noen goe forslag til 20" felger på denne bilen. Jeg vil helst ha replica felger:) Men det er vel muli å få m5\m6 replica i 20"?? Mulig m 20" replica fra hartge også? renken med å få disse på bil fra tyskland:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...