1and0nly Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 gratulere tell alle bimmera i krsand, endelig kom den! Utrulig deilig å våkne tell 10-15cm med snø, så rett etter jobb va det dekkskifte å ut å kjøre Noen som har funnet en bra plass å leke? helt grett på sørlandsparken, men fortsatt mye trafikk
Rabies Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Jeg skal ut i parken i kveld i hvertfall. Evt. så kan jo mjåvann være gull
Z1 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Hater snø ...om bilen min ikke sladder uten snø så må den trimmes
Rabies Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Godt mulig, men vi motorsvake fattigfolk må jo få ha det litt moro vi og
Rannem Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Gratulerer! Dere har tydeligvis mer snø enn oss i Oslo.. Som sagt før her; vi motorsvake må også kunne ha det gøy
SSM Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Snø og senka bil suger ! God den ikke har kommet hit enda. Må få bygget om 320en til manuell først
RobertN Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 ja snør bra her i bamble og, men faen jeg har jo sommerdekk enda...
Farrukh M Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Automat er greit for morro, men du kan ikke kontrolere alltid perfekt i alle sving. Manuel er morro,men når du bor i oslo og bruker bilen daglig så er ikkee manuel det beste valg
S.Arnesen Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Snør som bare det her i Sarpsborg. Meldt pluss grader og regn fra og med i morgen da, så er begrenset med jubel fra denne fronten...
Rannem Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Automat er greit for morro, men du kan ikke kontrolere alltid perfekt i alle sving.Manuel er morro,men når du bor i oslo og bruker bilen daglig så er ikkee manuel det beste valg Bor i Oslo jeg, manuelt gir er helt topp det! Litt kjipt i køkjøring. Men kunne ikke falt meg inn at man ikke skal kunne kjøre i Oslo uten latomat....
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Det er nesten 20 cm snø her i Arendal, kommer nettopp hjem etter å ha vært ute og testa bilene litt. Hadde meg først en tur og prøvde de nye Hakkapelitta dekka på BMWen, suverene fremkomligheter til en bakhjulstrekker å være. Så noen minutter sidelengs kjøring på en stor parkeringsplass pluss litt "loggring" med hekken i diverse rundkjøringer. Det blir aldri kjedelig med BMW på vinterføre, hver gang det første snøfallet kommer så er det ut i bilen UTEN KVINNFOLK, for å herje litt. Måtte teste piggdekka på Audien også men brekksladder er ikke det samme. Det som er gøy med Audien er fremkomligheten, litt høyere bakkeklaring enn BMWen og grove 195 piggdekk så kommer den utrolig godt fram, selv om det ikke er Quattro
1and0nly Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Blei endel tverring idag ja! Heerlig å kjøre småvei'a mot innlande kor det va bedre snø en i krsand:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå