Rabies Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Ja, slapsete og fælt. Bare humper og hopper alle veier i byen/omegn. Spotta en bil som hadde gått i grøfta vet torshov. Selvfølgelig en SUV av noe kjipere type
Trond e30 cab Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Vet ikke om jeg syns det var så kjekt med all snøen dere fikk der nede idag Var å hentet m-tech felger ved Vennesla, som jeg kjøpte av en hyggelig kar inne her på bimmers. På vei hjem var det bom stopp etter Søgne og dermed ble det 3,5 times tvinning av tommeltotter i gokk i vold uten å rikke oss EN meter. Vogntog og biler lå strødd over alt, bare ikke på veien hehe! Bilberging på 3,5 time må vel være drøyt? Glad jeg hadde X5en på godføre idag gitt hehe!
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Haha, ja snøen kommer alltid som en knyttneve i trynet på bilistene her i sør... At de ikke skjønner det. Vi bor i norge, og det er vinter. Og i norge på vinteren så så SNØR det. De blir jo like handicappet hver gang den første snøen faller
Lars89 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Rundkjøringene i Grimstad er ikke trygge for tida Utrolig morro med sladdeføre igjen.
Spiff Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 det er jo ingen som tror at det kommer snør før snøen har kommet da, det er like sikkert hver vinter det. jeg har vel kjørt på vinterdekk i snart en måned sevl jeg nå i hvertfall, var en del ute og farta i går, mye kaos, men så gikk det jo over i regn etterhvert også, syns at om det skal komme snø, kan det komme orntlig, eller bare la være og komme..
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 I dag var det et helsikkes "vaskebrett" noe stedet, sinnsykt ubehagelig å kjøre på. Man føler jo at bilen skal gå i stykker, prøver så godt jeg kan å kjøre utenom men det er jo ikke så lett med tett møtende trafikk Med rundt 0 grader er også snøen tung og vanskelig å kjøre på, og den ubrøytede bakken opp til huset var stri i dag gitt men jeg kom opp med både Audien og BMWen(på første forsøk til og med) mens naboens Nissan Qashqai måtte gi opp å stå i bunnen, hehe
1and0nly Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 haha, ja e imponert over kor mange i krsand som havne i grøfta eller kræsje i hværandre! Noen som veit kordan snøen i Evje distrike e? vurderte å kjøre innover før å slæppe all slush'n ved kysten;)
wabby Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 No offence hvis noen føler seg truffet. Men fuck alle idiotene som ikke har skjønt tegninga at vi er i desember og vinterdekka skal være på. Har sett så mange på facebook skriver "oi, der kom snøen. Kanskje jeg må sette på vinterdekka" osv. Har dere sommerdekka på så ikke bruk den jævla bilen, dere er en fare for dere selv og andre. For dere som har til vett og skodd bilen, KOS DERE! Dette er faen så gøy! Har fått loggra litt rundt selv. \o/
Hyggmaister Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Enig me wabby!! Hvor mye tøffere blir man av å presse tida me sommrdekk til det maksimale liksom? Bytta for over en måned siden...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Bruker ikke den jævla bilen jeg så den står på sommerhjul enda. Venter med bytte til det er tørt og plussgrader. Akkurat nå kommer jeg ikke inn i bilen engang pga igjennfrosne dører og knekt dørhåndtak. Tror ikke det er meininga at E46 coupe skal brukes på vinteren
Disaster Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 HE HE..... Nolduser jeg kjører fremdeles på sommerdekk: 225-40 18" satte dem på sensommer nye, andre står og spinner villmann der jeg kjører rett opp Tror dette kommer mye an på fører/dekktype og hvor gamle sommerdekkene er eller kvalitet på disse. Innser jo samtidig at jeg MÅ legge om for ikke å få bot så da blir det omlegging i løpet av helgen God bedring til dere og kjør forsiktig på glatta
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 En kollega kjører rundt med sin E46 318I med 245/40 R19 sommerdekk i snøkaoset. Han sier at det går faktisk veldig greit, han kommer opp de bakkene han har behov for å komme opp og bremser i god tid. Men det værste og mest uforklarlige er hvordan han kom opp en bakke hvor en annen kollega ikke kom opp med sin E39 523 med piggfrie vinterdekk
Lars89 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Bare å ha god fart så kommer man opp de utroligste plasser. Er også erkstremt mye tvilsomme dekk ute å går... Slitte piggfritt=null fremkommelighet
VegarV Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Hvor er det folk sladder i kristiansand området i helga? alt regner jo bort:P!
Chris_ Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Merket at det var ikke det samme å sladde med Ford Focus nå Savner BMWen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå