stiva Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Bruker man høyrefoten med fornuft er det lettere å komme frem også! Det finnes mange der ute som kjører med "vernesko" Har aldri hatt problemer med å komme frem med mine BMW`er til tross for at vi har en sidevei på 4 kilometer som oftest er islagt på vinteren, og kommunen er ikke de første til å strø. Gode dekk og fornuftig kjøring kommer en lengst med!
1and0nly Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 VegarV; trur du må bort fra kysten å inn mot fastland, kor dæm ikkje har salta!! EvJe;)
wabby Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Hvor er det folk sladder i kristiansand området i helga? alt regner jo bort:P! Jeg bruker rundtkjøringer Holde rompa ute gjennom hele ringen. Beste rundisene jeg vet om er de på hver side av E18 ved brannstasjonen. Love them!
Spiff Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 er mange som kjører rundt på sørlandsparken i hvertfall, også mjåvann er vel også et populært sted. generelt er vel industriområder og store parkerings plasser fine steder etter stengetid
316 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 er mange som kjører rundt på sørlandsparken i hvertfall, også mjåvann er vel også et populært sted. generelt er vel industriområder og store parkerings plasser fine steder etter stengetid Fine steder å miste lappen for sladding, og denne tråden må jo være en av tidenes dummeste. Hvem vet hvordan purken vet at ungdommer sladder på industriområder...
Spiff Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 er mange som kjører rundt på sørlandsparken i hvertfall, også mjåvann er vel også et populært sted. generelt er vel industriområder og store parkerings plasser fine steder etter stengetid Fine steder å miste lappen for sladding, og denne tråden må jo være en av tidenes dummeste. Hvem vet hvordan purken vet at ungdommer sladder på industriområder... vet ikke hvordan det er der du holder til, men i nittedal har politi aldri vært vanskelige med "leking" på parkeringsplasser og andre plasser hvor man ikke kan være til skade for andre.
316 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 MOELV: Ved 03-tiden natt til lørdag ble en politipatrulje oppmerksomme på to bilister som foretok sladding inne på området til Moelven Bruk i Moelv. Begge bilene ble borte for patruljen, men senere fant politiet igjen den ene bilen. Føreren hadde kjørt av vegen og gjennom et gjerde, og befant seg fortsatt på stedet. Etter en stund påtraff politiet også den andre bilen. Sjåførene, som er henholdsvis 18 og 21 år og fra Ringsaker, fikk førerkortene sine beslaglagt. (14.11.2009 kl. 11:54 Sist oppdatert:14.11.2009 kl. 12:24) Slik er det her. !
Spiff Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 er stor forskjell fra sted til sted ja, har fått tilsnakk for og sladde et par ganger lissom, og det er det
Christer Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 nå var jo snøen vekk :S men fikk lekt meg oppe ved glattkjøringsbanen i går:) litt snø til å begynne på går bra med automat når man bare har litt power:D
Wacman Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Snødde som fanken hjemme hos meg i dag morges, møtte en Transporter som lå veltet på siden midt i veien.. Sånn går det når man kjører uvettig, jeg lå sidelengs helt til snøen tok slutt jeg,ingen problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå