AndreasBr Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Jeg har 30% bonus nå... Skal bli digg å få litt mer bonus, slik at man kan få seg delkasko osv Planlegger kjøp av bil, men om jeg skal få lån må bilen være 1999 eller nyere (i år) slik at jeg får 4 års nedbetalingstid Om 26 dager må den være 2000 modell Forresten, har E46-en mista de to DIN-plassene nede ved girstanga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Ja, disse er blitt byttet til rom med lokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Så drit da, da er det jo ikke plass til touch-skjerm Hva med stereo i E46 da? Er det vanskelig? Kan man få bra anlegg med den som er der originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Så drit da, da er det jo ikke plass til touch-skjerm Hva med stereo i E46 da? Er det vanskelig? Kan man få bra anlegg med den som er der originalt? Tror ikke spilleren i E46 er noe å satse på om du skal bygge deg stereo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Hva med plass til høyttalere da? I den mercas jeg har nå så er det slike supersære størrelser.. 4.75" osv.. Er det standardstørrelse i BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Hva med plass til høyttalere da?I den mercas jeg har nå så er det slike supersære størrelser.. 4.75" osv.. Er det standardstørrelse i BMW? Da må nok noen andre komme med litt inputt! Jeg minimalt om BMW stereo. Vet bare at jeg ønsker meg orginalspiller til bilen min. Du har jo sikkert skjønt at jeg er sånn orginal freak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Så drit da, da er det jo ikke plass til touch-skjerm Hva med stereo i E46 da? Er det vanskelig? Kan man få bra anlegg med den som er der originalt? Tror ikke spilleren i E46 er noe å satse på om du skal bygge deg stereo! Det er mulig å flytte kontrollpanelet for klima ned i plassen under hvor det er et oppbevaringsrom, og på den måten få plass til 2-DIN spiller. Slik det er gjort originalt med skjermnavigasjon og. Har selv fått til betydelig mye bedre lyd, uten støy, ved hjelp av høy- til lavnivå overganger fra den originale spilleren og synes det er er en bra løsning fordi jeg da beholder det det originale utseendet på dashbordet, men kommer jo an på hvor seriøst anlegg man har tenkt å bygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Høres bra ut. Jeg vurderer å kjøpe meg en 1999 eller 2000 mod. BMW E46 Men burde jeg da gå for 320'n? (Jeg er glad i LYD fra eksosanlegg ) Og eff.anlegg må på nesten immediate Plan #2 er å spare mer penger, og kjøpe en E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Høy eksoslyd kan du få uansett om du kjøper 4'er eller 6'er, men for e46 bør du nok gå for 320, ettersom den sprekeste 1,8 literen der er på 118hk 320 er "såklart" 150hk + 2 sylindre ekstra i rekke = raffere lyd fra motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Noen som kjenner "badsha"? Han skrev noe om bilen sin i en tidligere post i andre tråden jeg hadde her, men det virker jo som at han aldri er pålogga her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Prøvd å PM-e han? Får nok svar når han logger på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 PM sendt Tor Des 03, 2009 12:41 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Hm, litt spesielt...jeg fikk svar da jeg sendte ham PM, er ett år siden elns da..handla no greier. Intresert i e36n hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Han nevnte e36'en i en annen post, men nevnte aldri noe pris osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå