Gå til innhold

Noen som kjenner til denne?

AndreasBr
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har 30% bonus nå... Skal bli digg å få litt mer bonus, slik at man kan få seg delkasko osv :P

Planlegger kjøp av bil, men om jeg skal få lån må bilen være 1999 eller nyere (i år) slik at jeg får 4 års nedbetalingstid :P Om 26 dager må den være 2000 modell :P

Forresten, har E46-en mista de to DIN-plassene nede ved girstanga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva med plass til høyttalere da?

I den mercas jeg har nå så er det slike supersære størrelser.. 4.75" osv.. Er det standardstørrelse i BMW?

Da må nok noen andre komme med litt inputt! Jeg minimalt om BMW stereo. Vet bare at jeg ønsker meg orginalspiller til bilen min. Du har jo sikkert skjønt at jeg er sånn orginal freak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så drit da, da er det jo ikke plass til touch-skjerm :P

Hva med stereo i E46 da? Er det vanskelig? Kan man få bra anlegg med den som er der originalt?

Tror ikke spilleren i E46 er noe å satse på om du skal bygge deg stereo!

Det er mulig å flytte kontrollpanelet for klima ned i plassen under hvor det er et oppbevaringsrom, og på den måten få plass til 2-DIN spiller. Slik det er gjort originalt med skjermnavigasjon og.

Har selv fått til betydelig mye bedre lyd, uten støy, ved hjelp av høy- til lavnivå overganger fra den originale spilleren og synes det er er en bra løsning fordi jeg da beholder det det originale utseendet på dashbordet, men kommer jo an på hvor seriøst anlegg man har tenkt å bygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Jeg vurderer å kjøpe meg en 1999 eller 2000 mod. BMW E46 :P Men burde jeg da gå for 320'n? (Jeg er glad i LYD fra eksosanlegg :P)

Og eff.anlegg må på nesten immediate :P

Plan #2 er å spare mer penger, og kjøpe en E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...