indola1234 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 I baksete sitter det lufting men der kommer det bare kald luft. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Setter jeg på defrost så blåser det iskaldt ut bak, ellers så kommer det varmluft...regner med at det ikke skal være sånn nei, men har ikke brydd meg om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 På E34 "er det bare sånn"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Blåser bare kaldt der på E39`n min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 På min 99 mod 530D kan jeg velge mellom varmt og kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Vi kan velge både varmt og kaldt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 På min 520i er det også kun kald luft. Og no er den knappen som en stenger luften med ødelagt, så det blåser kaldt ut der hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeppbiz Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Samme på min E39 også! Noen som vet hva som kan være feil? Eller om det går an å få varm luft der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 På min E39 (M5) så er det et hjul til høyre man velger varmt og kaldt med. Testet det akkurat nå, og det funker bra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 De som har 2sone klimaanlegg de kan justere varme bak der. "Vi" som har vanlig klima eller bare vanlig vifteanlegg, så blåser det kun kaldt bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 På min E39 (M5) så er det et hjul til høyre man velger varmt og kaldt med. Testet det akkurat nå, og det funker bra det.. Jada..er slik på min også =) Har jeg klima på auto så blåser det varmt/kaldt ut bak ut i fra åssen hjulet baki står..men setter jeg på defrost så pøser den ut kaldluft ut bak samma pokker om hjulet bak står på varmt eller kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeppbiz Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 På min bil er det kun ett hjul bak og det er spjeldet som åpner/stenger tilførselen. Ingen hjul for justering mellom varm og kald luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeAa Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 På min -97 523 med tosone klima er det bare kaldt baki.... Er ikke dette bare noe som ikke ble tenkt på fra starten av hos BMW og deretter forbedret....??? Min bror har -03 523 og han har varn/ kald regulering baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg vet at på E60 er det noe som heter Utvidet klima og da følger funksjonen med å justere varm eller kald luft bak med. Det er sikkert no tilsvarende på E39. Altså ekstrautstyr. Eller kanskje det er "vinterpakken" som norske biler leveres med? Har dere som ikke kan regulere dette bak importbiler? Min 99 modell 540 er ny i norge og har regulering for kald/varm luft bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Kan ikke regulere dette baki, og har 2 sone klima. Bilen er import ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå