Gå til innhold

Norske skilter på høyrestyrt M3 E36.

Rannem
 Share

Anbefalte innlegg

Er du klar for å sitte på feil side.. Løp å kjøp! :)

Ja, ivertfall når jeg sparer 60 000 kr på det :wink: kanskje mer og! Derfor dette er ganske gunstig synes jeg :)

Du "sparer" 60 000,- i forhold til norske priser på venstreratta bil.! du må på ingen måte regne med å få igjen den gevinsten når den dagen kommer att du vil selge den igjen! Det er langt imellom de som er villige til å sitte på feil side.! Tenk litt slik også. Du får aldri igjen de pengene du sparer idag med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er du klar for å sitte på feil side.. Løp å kjøp! :)

Ja, ivertfall når jeg sparer 60 000 kr på det :wink: kanskje mer og! Derfor dette er ganske gunstig synes jeg :)

Du "sparer" 60 000,- i forhold til norske priser på venstreratta bil.! du må på ingen måte regne med å få igjen den gevinsten når den dagen kommer att du vil selge den igjen! Det er langt imellom de som er villige til å sitte på feil side.! Tenk litt slik også. Du får aldri igjen de pengene du sparer idag med andre ord.

Regner jo ikke akkurat med å tjene penger på dette.. Men som 18 år og student prøver man ofte å få til billigere løsninger. Da er dette ett godt alternativ til venstrestyrt som koster 60 000 mer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det ikke 60 000 + engangsavgift? blir vell ikke så billig tilslutt?...

Sånn veldig ca regnet så blir det kjøpspris (60 000NOK) pluss moms = 15 000NOK og engangsavgift på 141 000kr ca.

Til sammen vil det da bli rundt 216 000... For en tungsolgt bil som kun er verdt delene som sitter på den.

Jeg vet at jeg hadde iallefall trykket her. Heller ombygd enn høyrestyrt -_- Ekstremt pen var den i tillegg. Og siden du nevner du er student elns og sparer, så kan den forsikres som 318is. Bare pass på at den ikke blir stjålet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn veldig ca regnet så blir det kjøpspris (60 000NOK) pluss moms = 15 000NOK og engangsavgift på 141 000kr ca.

Til sammen vil det da bli rundt 216 000... For en tungsolgt bil som kun er verdt delene som sitter på den

hehehe, "gunstig" ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte på feil side av bilen går jo helt fint det, har kjørt mye høyreratte RX-7 :) Men som alle andre sier, forbikjøring er noe piss, du ser ikke om det kommer trafikk imot før du ligger på andre kjørefeltet.. også er det den ulempa med bomstasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste japsebilene ala Skyline, RX-7 og Supra er høyrestyrte og er derfor ikke vanskelige å få solgt som det. Noen vil t.o.m si det er noe av "sjarmen" med en japsebil.

En M3 er en europeisk bil. Det bil derfor bare trekke ned at rattet er på feil side. Når man heller kan få en ombygd 3,2 eller original 3,0 vil "alle" gå for det og man sitter med en usellelig bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sammen vil det da bli rundt 216 000... For en tungsolgt bil som kun er verdt delene som sitter på den.

Jeg vet at jeg hadde iallefall trykket her. Heller ombygd enn høyrestyrt -_- Ekstremt pen var den i tillegg. Og siden du nevner du er student elns og sparer, så kan den forsikres som 318is. Bare pass på at den ikke blir stjålet...

Vet ikke hvilken bil du har sett på, men høyrestyrt M3 fra storbritania betaler man ikke 60 000 kr for uten MVA.

Her for eksempel:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20035596

Høyrestyrt STRØKEN M3 til 49 000 kr inkl MVA :wink: Engangsavgiften på denne kommer på 110 000 kr. Ergo, bilen koster meg 160 000 NOK :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...