Muren Motorsport Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Er du klar for å sitte på feil side.. Løp å kjøp! Ja, ivertfall når jeg sparer 60 000 kr på det kanskje mer og! Derfor dette er ganske gunstig synes jeg Du "sparer" 60 000,- i forhold til norske priser på venstreratta bil.! du må på ingen måte regne med å få igjen den gevinsten når den dagen kommer att du vil selge den igjen! Det er langt imellom de som er villige til å sitte på feil side.! Tenk litt slik også. Du får aldri igjen de pengene du sparer idag med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Er du klar for å sitte på feil side.. Løp å kjøp! Ja, ivertfall når jeg sparer 60 000 kr på det kanskje mer og! Derfor dette er ganske gunstig synes jeg Du "sparer" 60 000,- i forhold til norske priser på venstreratta bil.! du må på ingen måte regne med å få igjen den gevinsten når den dagen kommer att du vil selge den igjen! Det er langt imellom de som er villige til å sitte på feil side.! Tenk litt slik også. Du får aldri igjen de pengene du sparer idag med andre ord. Regner jo ikke akkurat med å tjene penger på dette.. Men som 18 år og student prøver man ofte å få til billigere løsninger. Da er dette ett godt alternativ til venstrestyrt som koster 60 000 mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 skjønner poenget ditt. Men du kjøper en bil som er veldig vanskelig å selge igjen.. Selge den i deler blir nok mest lønnsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 blir det ikke 60 000 + engangsavgift? blir vell ikke så billig tilslutt?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 blir det ikke 60 000 + engangsavgift? blir vell ikke så billig tilslutt?... Sånn veldig ca regnet så blir det kjøpspris (60 000NOK) pluss moms = 15 000NOK og engangsavgift på 141 000kr ca. Til sammen vil det da bli rundt 216 000... For en tungsolgt bil som kun er verdt delene som sitter på den. Jeg vet at jeg hadde iallefall trykket her. Heller ombygd enn høyrestyrt Ekstremt pen var den i tillegg. Og siden du nevner du er student elns og sparer, så kan den forsikres som 318is. Bare pass på at den ikke blir stjålet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Noen som kan gi meg en link til en britisk salgside? For biler altså. Slik som Finn.no og Autodb.no for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 prøv denne linken. http://www.autotrader.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Og http://www.pistonheads.com/sales/index.asp?g=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 blir det ikke 60 000 + engangsavgift? blir vell ikke så billig tilslutt?... Sånn veldig ca regnet så blir det kjøpspris (60 000NOK) pluss moms = 15 000NOK og engangsavgift på 141 000kr ca. Til sammen vil det da bli rundt 216 000... For en tungsolgt bil som kun er verdt delene som sitter på den hehehe, "gunstig" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Å sitte på feil side av bilen går jo helt fint det, har kjørt mye høyreratte RX-7 Men som alle andre sier, forbikjøring er noe piss, du ser ikke om det kommer trafikk imot før du ligger på andre kjørefeltet.. også er det den ulempa med bomstasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Er selvfølgelig en dråpe i havet, men man må også innberegne kostnaden for to hovedlykter, demontering av gamle samt montering av nye hhv. brukte og justering av disse, da lysbildet på høyrestyrte biler er feil i forhold til her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Er det noen som har regna ut hva det koster og bygge om til venstre styrt ??? Vet dette er MYE jobb men deler er det jo og få tak på ....Passer pedalsettet på andre siden ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 De fleste japsebilene ala Skyline, RX-7 og Supra er høyrestyrte og er derfor ikke vanskelige å få solgt som det. Noen vil t.o.m si det er noe av "sjarmen" med en japsebil. En M3 er en europeisk bil. Det bil derfor bare trekke ned at rattet er på feil side. Når man heller kan få en ombygd 3,2 eller original 3,0 vil "alle" gå for det og man sitter med en usellelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 blir det ikke 60 000 + engangsavgift? blir vell ikke så billig tilslutt?... Sånn veldig ca regnet så blir det kjøpspris (60 000NOK) pluss moms = 15 000NOK og engangsavgift på 141 000kr ca. Til sammen vil det da bli rundt 216 000... For en tungsolgt bil som kun er verdt delene som sitter på den. Jeg vet at jeg hadde iallefall trykket her. Heller ombygd enn høyrestyrt Ekstremt pen var den i tillegg. Og siden du nevner du er student elns og sparer, så kan den forsikres som 318is. Bare pass på at den ikke blir stjålet... Vet ikke hvilken bil du har sett på, men høyrestyrt M3 fra storbritania betaler man ikke 60 000 kr for uten MVA. Her for eksempel: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20035596 Høyrestyrt STRØKEN M3 til 49 000 kr inkl MVA Engangsavgiften på denne kommer på 110 000 kr. Ergo, bilen koster meg 160 000 NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Joda, men for min del hadde de 50000 opp til den hvite m3'n absolutt vært verdt det å få sitte på riktig side av bilen + var ikke u-strøken den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå