Hyggmaister Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Hehe, ja dumt å få igjen 40000 for en krasja m3... Men lurer; går det ikke an å få en spesielvurdering av verdi på bilen? mao registerere den som is, men med en oppjustert verdi av bilen? Trodde man kunne få en slik takst om bilen hadde spesielt ettermontert utstyr, er ombygd eller av andre grunner har høyere verdi enn "tilsvarende" modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 ta heller og kjøp 3-4 engelske M3-er, selg de i deler her, kjøp deg en norsk m3 for gevinsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 ta heller og kjøp 3-4 engelske M3-er, selg de i deler her, kjøp deg en norsk m3 for gevinsten Det skulle jeg gjerne gjort! Men å finne ett OK sted i Oslo som ikke koster flesk er ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 stikk til sverige å hent en.. er billig.. kjøpte min m3sedan der.. kom på 67 med momsen.. da fikk jeg med fullt kvitteringshefte på alt de siste ni årene, pluss at den er venstreratta.. http://www.blocket.se/jonkoping/Bmw_m3_ ... m?ca=2&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 stikk til sverige å hent en.. er billig.. kjøpte min m3sedan der.. kom på 67 med momsen.. da fikk jeg med fullt kvitteringshefte på alt de siste ni årene, pluss at den er venstreratta.. http://www.blocket.se/jonkoping/Bmw_m3_ ... m?ca=2&w=3 Det er kanskje ikke så dumt nei! Virker som et bra alternativ til M3 fra Storbritania, samt at den er venstreratta som du sier. Hvordan gjorde du det med betaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 nei det er ikke så gææærnt.. la ingen billige biler på blocket nå, men ha litt is i magen og følg med.. i sommer når jeg skulle handle bil lå det flere fra 60 og oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 nei det er ikke så gææærnt.. la ingen billige biler på blocket nå, men ha litt is i magen og følg med.. i sommer når jeg skulle handle bil lå det flere fra 60 og oppover.. Synes det lå en del billige der jeg, men kommer nok til å følge mye med der Viste ikke at svenskene brukte miles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 nei det er ikke så gææærnt.. la ingen billige biler på blocket nå, men ha litt is i magen og følg med.. i sommer når jeg skulle handle bil lå det flere fra 60 og oppover.. Synes det lå en del billige der jeg, men kommer nok til å følge mye med der Viste ikke at svenskene brukte miles? De oppgir gjerne kjørelengde i mil istedet for km. (ikke miles) Husk også at svenskekrona er ca 0.8 NOK, så det blir en del billigere for deg, enn det som står listet i SEK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 ":j5kwkxbk] nei det er ikke så gææærnt.. la ingen billige biler på blocket nå, men ha litt is i magen og følg med.. i sommer når jeg skulle handle bil lå det flere fra 60 og oppover.. Synes det lå en del billige der jeg, men kommer nok til å følge mye med der Viste ikke at svenskene brukte miles? De oppgir gjerne kjørelengde i mil istedet for km. (ikke miles) Husk også at svenskekrona er ca 0.8 NOK, så det blir en del billigere for deg, enn det som står listet i SEK. Aha! Sånn å forstå. Da blir det bare å legge på en null da? Ja, sterk norsk krone hjelper jo endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 kursen går omtrent opp i opp med momsen.. ga 65 for min.. ble 67 norske med moms.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 kursen går omtrent opp i opp med momsen.. ga 65 for min.. ble 67 norske med moms.. =) Sant sant! Men hvordan gjør man det med betaling? Hvordan gjorde du det for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 måtte overføre penger via nettbank hjemme hos han.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Virket jo som en god løsning det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 joa.. det er vel grenser for hvo mye penger du kan ta med ut av landet... tror ikke du har lov til å ha med mer enn 20000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Jøss, det viste jeg faktisk ikke. Men når du kommer til tollen, er det bare å kjøre inn til "varer som skal tolles" fila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå