Gå til innhold

Norske skilter på høyrestyrt M3 E36.

Rannem
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ja dumt å få igjen 40000 for en krasja m3...

Men lurer; går det ikke an å få en spesielvurdering av verdi på bilen? mao registerere den som is, men med en oppjustert verdi av bilen? Trodde man kunne få en slik takst om bilen hadde spesielt ettermontert utstyr, er ombygd eller av andre grunner har høyere verdi enn "tilsvarende" modeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stikk til sverige å hent en.. er billig.. kjøpte min m3sedan der.. kom på 67 med momsen.. da fikk jeg med fullt kvitteringshefte på alt de siste ni årene, pluss at den er venstreratta..

http://www.blocket.se/jonkoping/Bmw_m3_ ... m?ca=2&w=3

Det er kanskje ikke så dumt nei! Virker som et bra alternativ til M3 fra Storbritania, samt at den er venstreratta som du sier.

Hvordan gjorde du det med betaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke så gææærnt.. la ingen billige biler på blocket nå, men ha litt is i magen og følg med.. i sommer når jeg skulle handle bil lå det flere fra 60 og oppover..

Synes det lå en del billige der jeg, men kommer nok til å følge mye med der :) Viste ikke at svenskene brukte miles? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke så gææærnt.. la ingen billige biler på blocket nå, men ha litt is i magen og følg med.. i sommer når jeg skulle handle bil lå det flere fra 60 og oppover..

Synes det lå en del billige der jeg, men kommer nok til å følge mye med der :) Viste ikke at svenskene brukte miles? :?

De oppgir gjerne kjørelengde i mil istedet for km. (ikke miles)

Husk også at svenskekrona er ca 0.8 NOK, så det blir en del billigere for deg, enn det som står listet i SEK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":j5kwkxbk]

De oppgir gjerne kjørelengde i mil istedet for km. (ikke miles)

Husk også at svenskekrona er ca 0.8 NOK, så det blir en del billigere for deg, enn det som står listet i SEK.

Aha! Sånn å forstå. Da blir det bare å legge på en null da?

Ja, sterk norsk krone hjelper jo endel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...