plugg69 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 hmm.. jeg har hatt prøveskilt mer enn det i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Prøveskilt 6 ganger. Vil det si 6 dager? Utrolig lite isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Prøveskilt 6 ganger. Vil det si 6 dager? Utrolig lite isåfall.. Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Proveskilt http://www.dinside.no/13000/norge-rundt ... de-skilter Dinsideartikkelen er fra 2000, men det er neppe noen slappere krav nå. Fra toll.no: http://www.toll.no/templates_TAD/Circul ... anguage=NO Fra lovdata: http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-1990 ... 2.html#2-7 Ang. antall ganger en kan leie prøveskilt i året ser det ut til å være litt forskjellig praksis ser det ut til, men jeg har ikke sett noe i loven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Takk! Da har jeg fått en litt bedre oversikt om hvordan bruken av prøveskilt er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Kjenner til noen her på øya som kjøpte seg hver sin japsebil uten skilt, de fikk kjøpe 9 prøveskilt på bilen, nå er det stopp for den bilen, får ikke flere verken i år eller fremover.. Det kan vell gjerne ha noe med at bilene ble hardt brukt når de ble brukt, og at det er lagt inn ett forbud mot å levere ut til bilen, det er jeg ikke sikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Mener dette går på person, og ikke kjøretøy, men er ikke helt sikker.., misbruker man prøveskilt / ikke følger reglene, så kan man få forbud. Prøveskilt er langt dårligere enn vanlige skilt. Mye strenge regler man må forholde seg til.., ikke til bruk av transport av folk/ting, osv, osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Eksos takket være kompisen din er det nå håpløst og få prøve skilt til slike japse biler i ålesund.. men molde der går det.. Iallfall hittil.. Vi har fått tak i en del der.. Men ålesund og importerte drifte biler e helt håpløst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Eksos takket være kompisen din er det nå håpløst og få prøve skilt til slike japse biler i ålesund.. men molde der går det.. Iallfall hittil.. Vi har fått tak i en del der.. Men ålesund og importerte drifte biler e helt håpløst.. Kjedelig! Gjelder det også andre merker, eller bare japseblekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 i ålesund er det stort sett japan biler med titler som kan minne om noe sportsli du sliter med.. men de har i bunn og grunn ikke helt lov og nekte skilt.. så for oss har vi klart og ordne oss.. om ikke kjøper vi i molde.. har aldri hatt problem med bmw og prøveskilt. men er klart at bruker folk prøveskilt for og spinne og herje så blir det vanskelig med prøve skilt på alle biler til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Hvorfor kjøpe en bil man ikke tar seg råd til skilter på? Med mindre bilen skal brukes i løp osv da. Aldri skjønt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 hehe Dr_S er vel mye løpsbiler som blir brukt etter gata å.. jeg bruker selv min både på skilt og prøveskilt. prøveskilt om jeg vet politi og bt har vært hissige og de orginale skiltene til bilen dersom det er fredeli ute og det er bare en liten søndags tur.. Men fra nå av blir det vel bare prøveskilt siden jeg i løpet av uken skal levere skiltene. et par ting som gjør det. 1:bilen er ikke godkjennt med 600hk+ effekt.Eller bur eller i hele tatt noe som er gjort 2:jeg har ikke godt av å kjøre slik galskap på offentlig vei når jeg vil. Pluss synes jeg er litt snillere med røde skilter mtp. kjørestil.. lett at man må betale alt selv om ting går gærnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 jeg bruker selv min både på skilt og prøveskilt. prøveskilt om jeg vet politi og bt har vært hissige og de orginale skiltene til bilen dersom det er fredeli ute og det er bare en liten søndags tur.. Men fra nå av blir det vel bare prøveskilt siden jeg i løpet av uken skal levere skiltene. Så det du sier her, er at du, selv om du har skiltene til bilen, bruker prøveskilter på den? Trodde ikke det gikk an jeg, å få utlevert prøveskilter på en allerede registrert bil? Og så bytter du på prøveskilter og hvite skilter sånn som det passer deg? hm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 du må si at du vurderer og kjøpe si 3 forskjellige bmw e36er og at du ikke har bestemt deg.. da får du et skilt der det står bare bmw 3 serie i vognkortet.. og om de er vrien låner du bare et anna nr til en avregget bil . uansett så har bilen nå lite og gjøre på veien så da leveres skiltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Er det rart de har skrenket inn reglene på prøveskilt sier jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå