AndreasBr Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Da er jeg atter en gang ute etter om noen har noen info 318 1994 - reg nr LS50088 Denne gangen er det denne som er i siktet. -> http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20104013 Det eneste jeg sitter å tenker på er om jeg kommer angre på kjøp av 318 vs 320 Man kan jo alltids selge den igjen senere da men .. edit: Da er emne oppdatert Moderatoredit (Fredrik): Moderatorpanelet har besluttet at tråder som denne hører til i "Ønskes kjøpt" forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 kjøp en 320 du ,med registerkjede litt mer futt i gøyere å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hmm, hadde vært kult det, men man må jo så mye mer opp i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Hvor mange "Noen-som-kjenner" tråder har du tenkt å lage.? Holder med en.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Så ut som en grei bil, bortsett fra at den er opprusta etter en vinter. Forøvrig enig med Deep Dish. Da blir det vel lettere å holde oversikt for deg selv også, skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Jeg vet. En som nevnte det i den forrige tråden. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137928 Men jeg må ærlig si at å holde alt i en vil bli utrolig uoversiktlig, men vi prøver ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Er det veldig viktig for det at noen "kjenner" bilen? En bil kan være hardt kjørt til tider, men dersom bilen ikke er noe å samle på, bør du klare å finne ut av det mens du sjekker over bilen. Av de 2motorsyklene og 6bilene jeg kjøpt siste 4 årene, har jeg enten vært for hastig med kontrollen (feks ikke mulighet til å se bilen under for rust) kjøpt dem- eller så har selger avslått budet mitt for hva jeg mener bilen/sykkelen hans er verdt mtp på hvilke feil og mangler den har hatt.. Så er du usikker, tar du med deg en kyndig person, hvis du ikke stoler nok på dine egne kunnskaper om å luke ut feil og mangler,- som kan gjøre jobben din for deg. Her inne vil du bare få drittslenging om uorginal styling og biler som tilsynelatende er dårlig behandlet. Hvilken bil du kjøper for gitt pris er ditt valg uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Om det er viktig AT noen kjenner bilen? Nei. Om det er kjekt å vite om noen vet noe om bilen? JA! Hvis du tror at jeg mener at noen MÅ kjenne bilen for at jeg skal kjøpe den så tar du feil. Men folk snakker. Og det kan være greit å sjekke om noen kjenner bilen Mulighet til å se under bilen? Hva tror du man har NAF kjøpstest for? Hva mener du man bør se etter da? (Mangler selvfølgelig, rust.) Edit:@Hawkon88: Min unnskyldning er at jeg jobber for et firma med HK @ Bærrgæn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Flesteparten av bilene du henviser til er lavbudsjettsbiler som ikke skiller seg noe særlig ut på noen måte. Er nok liten sjanse for at noen "kjenner til" dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Man må ikke ty til naf test. Jeg fikk låne min forrige før jeg kjøpte og satt den opp på bukken, blir som regel skuffet på eldre biler, men da kan du se på det alvorlige (travers o.l.) og du har et bedre grunnlag for evt pruting... Så om en kompis av deg har bukk, eller noen du kjenenr så sjekk opp det... Naf test vil sjelden selger betale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Er rart at selger ikke vil det.. Om selger er ærlig er det en bra måte for han å få solgt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Jeg hadde ikke spandert en NAF-test som koster 10% av bilens verdi. På så billige biler er det viktigste at de fleste vitale funksjoner fungerer og ikke om det er slitte setetrekk og litt matte lykter... Her har du sjekkliste for E36 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E36/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Tror du bør styre unna trommelbrems på E36. Dette skal vist være veldig køddent. Blant annet brekk som fryser fast o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Takk for alle tilbakemeldinger. Skal ringe på en 318i imorgen (dvs faren til han som selger den) ang visning. @Rannem: Det er meget kjent at man _IKKE_ bruker brekk om vinteren. : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Sats på en 320 du. helt grei bil med greit drag og sekserlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå