Stiandyb Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei! Har avskiltet min bmw 525i shadowline, det er en M50 motor(24v) som har gått litt under 200 000 km. Akkurat byttet olje og filter samt. motorflush. Har solgt det meste av interiøret. Men har fortsatt en god del igjen som jeg gjerne vil bli kvitt. Prisene har jeg ikke bestemt meg for, men vet selv hva jeg ga for de. Så jeg velger å si at prisene kan bli diskutert. Her er en liste av andre diverse deler som er til salgs: - Panser uten rust, eller noen andre skader. Lakken er litt slitt, men ellers er den ok. - M5 bakstilling(kan selges komplett, eller kun diff) - 2,5 L 24 ventilers M50 motor - Diverse sett med baklykter og framlykter - Stålfelger x8 - M-tech stoff matter, 2 sett - Girkasse til 2,5 24v - Framfanger og bakfanger(orginal) - Nye dempere forran - Framrute og bakrute, uten sprekker eller riper - Har noen nye bremseskjold til begge sider bake, samt reperasjonskitt til bremsene bake. - Bensintank - Nye bensinrør - Helt ny e36 girkasseoppheng(orginalt). - Komplett stoffinteriør(selges billig) Spørr gjerne om det er noe du trenger, så skjekker jeg gjerne om jeg har det! Og om det blir spørsmål om bilder, fikser jeg det gjerne. Delene kan hentes eller sendes om du betaler frakt, befinner meg i Ålesund og kan nås på tlf.nr: 97041470- Kun serriøse henvendelser og legg gjerne inn bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten eikeland Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 har du luftmassemåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Hvordan lykter der det på den? Orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Kunne tenkt meg pris på følgende: - Shadowline lister - Bensinrør - Interiørdeler - Motor med girkasse Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 'hvor bor du ? Send meg pm, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 han bur i ålesund Eksos, gulvmatter og div brytere solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjp Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 pris komplett motor og m5 bakhjulsstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiandyb Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 hele bilen går for første mann me 12 lapper, bilen er uten interiør og litt brytere. komplett drivverk og motor, fortsatt kjørbar (om jeg setter inn et sete) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Hei, kunne tenkt meg pris på følgende: Comfortrelè (de store som ligge under baksetet på venstre side) Stoffmatter Lyset i taket fremme Etter det jeg leser bor du i ålesund så da har jeg mulighet til å komme og hente visst det skulle være aktuelt. Mvh Roy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 pris på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 har du cruise control skulle hatt komplett sett for "ettermontering" deler hjerne: 6571 1387 625 "gass motor": 6571 1378 315 hendel: 6571 8351 429 alle braketter og fester. og vire til motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Henger meg på folka her Pris på motor og gir? årsmod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Pris på kasse? Er det manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå