Gå til innhold

Skal handle ny bil:)

pengelek
 Share

Anbefalte innlegg

En ting er i allfall sikkert, XC90 T6 går MEGET bra. Onklen min har en sånn og da jeg hadde fått lappen for noen år siden så fikk jeg låne den når han var i Nordsjøen. Mer reeal grisekjøring tror jeg neppe noen har gjort med en XC90 før, utrolig at vi ikke tok livet av den(eller oss selv) sånn som vi kjørte. Bilen full av jenter og kompiser på tur til Sverige, tror vi brukte en halvtime til tre kvarter fra Strømstad til Gøteborg, i en nesten ny XC90 den gang. De 272 hestene går overaskende bra i den store bilen, det var få som tok oss igjen for å si det sånn(Ja vi hang rundt på bensinstasjonene om kveldene for å finne rånere med bøse biler som vi yppet med :oops: ) Godt man har voks av seg det :wink:

E39 M5 er jo den bilen jeg ville valgt da, enkelt og greit fordi det er en M5, bare en M5 er god nok grunn. Den ser bra ut, går som et helsikke og er en utrolig behagelig og sivilisert bil hvis du tar det med ro. Bortsett i fra det så er jo S8en et bra alternativ, men finn en med manuell. I likhet med M5 så må sånne biler ha manuell synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er dette så vanskelig? finn deg et garasjebygg av en gammel BMW med turbo og gromme deler.. da har du herjevogn som går BRA, de nye bilene går bra, men hva er vitsen når det verken spinner ordentlig eller er turbolag, herjevennlig?! da er jo HELE poenget borte.

Nye biler går dårlig også, i forhold til eldre trimma gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er dette så vanskelig? finn deg et garasjebygg av en gammel BMW med turbo og gromme deler.. da har du herjevogn som går BRA, de nye bilene går bra, men hva er vitsen når det verken spinner ordentlig eller er turbolag, herjevennlig?! da er jo HELE poenget borte.

Nye biler går dårlig også, i forhold til eldre trimma gatebil.

Kansje for at enkelte vil ha en bil de kan stole på,som ikke er skrudd ihjæl, eller trengs å skrues på daglig. Og som har kjørecomfort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som gidder å ramse opp kjennte feil, mangler og evt. hva man bør se etter på en e39 m5? evt hvilke feil som er på pre 2002 iforhold til 02 modellen?

Har prøvd å rote fram en tidligere tråd jeg leste på bimmers. Er en kjent feil på utgaver av utgaver av E39 M5 produsert før mars? 2000 som en del av hadde blitt innkalt for å fikse. Vet ikke om dette bare bidrar til emr frustrasjon, men er en tankevekker. Er ganske sikker på at feilen var motorisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville uten tvil gått for en Audi B5 RS4.. Har selv hatt en 99- S4 2.7biturbo med 320hk ish.. Og kan absolutt anbefale denne motoren.. Et helt utrolig register. Kjøpte meg også en e36 3.2l etter jeg solgte audi'n og jeg synes m3'n gikk dårlig i forhold .. Så en RS4 med enda mere gamp = win :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...